Chcesz, aby Twoi klienci podczas sesji pozowali jak profesjonalni modele? Ten film podpowie Ci, w jaki sposób oswoić ich z aparatem
1
Jesteś początkującym fotografem? Oto 12 kluczowych błędów, których powinieneś unikać
9 maj 2018
Wskazówki przygotowane przez znaną fotografkę Sorelle Amore pomogą Ci nie tylko uniknąć podstawowych błędów, lecz także okażą się istotne w przemianie sposobu fotografowania, co wzniesie Twoje zdjęcia na wyższy poziom.
1
Pozycjonowanie strony internetowej fotografa - jak robić to skutecznie?
8 maj 2018
Skoro tworzysz swoją stronę WWW, to zależy Ci na tym, żeby Twoi przyszli klienci mogli Cię łatwo znaleźć. Dlatego musisz zainteresować się tematem pozycjonowania. Zwłaszcza jeśli chcesz stworzyć własną wizytówkę w sieci, która pomoże Ci zdobyć nowych klientów.
0
Nie wiesz jaki film wybrać? Zobacz to porównanie 17 czarno-białych i kolorowych materiałów
7 maj 2018
Zaczynając swoją przygodę z analogiem, możemy czuć się przytłoczeni mnogością dostępnych na rynku filmów. Przetestowanie większości z nich może zająć nawet całe lata i wymaga sporych nakładów finansowych. Na szczęście inni zrobili to za nas.
1
Zobacz szybką i skuteczną metodę wyostrzania portretów w Photoshopie
4 maj 2018
W swoim najnowszym wideoporadniku, Aaron Nace – znany lepiej jako Phlearn – pokazuje, jak sprawniej i efektywniej ostrzyć zdjęcia za pomocą kilku narzędzi dostępnych w Photoshopie.
0
Na czym polega radiowe sterowanie błyskiem?
1 maj 2018
Wyzwalacz radiowy to klucz do całego systemu oświetlenia błyskowego. Na przykładzie najnowszego nadajnika Quadralite Navigator X2 wyjaśniamy, czym jest radiowe sterowanie lampami i jakie korzyści z niego płyną.
1
RODO a fotografia - co, jak i dlaczego?
30 kwiecień 2018
RODO jest w ostatnim czasie gorącym tematem wśród zawodowych fotografów. Tłumaczymy czym są złowrogo brzmiące cztery litery i jaki wpływ będą miały na prowadzenie działalności fotograficznej.
48
O tym, co tworzy dobrą fotografię, czyli w poszukiwaniu idealnego światła
18 kwiecień 2018
Bez światła nie ma fotografii - o tym wie każdy fotograf. Jednak jak nauczyć się rozpoznawać odpowiednie naturalne światło? Nie zawsze jest to łatwe, ale jeśli wiesz, gdzie szukać i czego szukać, prawie zawsze możesz znaleźć idealne światło do zdjęć - o czym przekonuje w swoim najnowszym filmie Sean Tucker.
0
Oto 10 ukrytych funkcji Lightooma, które mogą usprawnić Twoją edycję
16 kwiecień 2018
Lightrooma możemy używać przez wiele lat i sądzić, że wiemy o nim wszystko. Jednak dopiero głębsze zaznajomienie się z programem uwolni jego pełny potencjał. Często najbardziej kluczowe funkcje są ukryte, a w swoim najnowszym wideoporadniku, Jamie Windsor odsłania 10 z nich, które usprawnią edycję zdjęć i zoptymalizują naszą pracę.
2
Filmowy wygląd zdjęć beż żadnych presetów, a w dodatku zupełnie za darmo? Ten film pokaże Ci, jak tego dokonać
0