Czy wiesz jak stworzyć stronę, na której Twoje zdjęcia będą bezpieczne?
8
Zobacz, jak w łatwy sposób odkręcić zapieczony filtr z obiektywu
27 marzec 2018
Jeśli używacie filtrów, na pewno przydarzyły się Wam trudności z ich odkręceniem. Czasem wydaje się to niemal niemożliwe. Okazuje się jednak, że jest na to niewiarygodnie prosty sposób, który niemal zawsze się sprawdza.
3
Zobacz, jak zmienić kolor dowolnej rzeczy w Adobe Photoshop
26 marzec 2018
Czasem drobna zmiana kolorystyki może znacznie poprawić kadr i pozytywnie wpłynąć na spójność całego ujęcia. Czasem zwykle wymaga tego nasza wizja. Nie ważne jaki jest powód, większość problemów z kolorem pomoże rozwiązać Photoshop.
0
Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię
23 marzec 2018
Niezależnie czy jesteś zapalonym amatorem, czy może jednak osobą, która chce rozpocząć swoją karierę jako zawodowy fotograf, powinieneś zapoznać się z najnowszym poradnikiem Madsa Petera Iversena. Zaproponowane w nim wskazówki mogą odmienić Twoje spojrzenie na fotografię.
1
Postprodukcja zdjęć portretowych od A do Z - wideotutorial
22 marzec 2018
Dobry retusz potrafi uratować przeciętne zdjęcie, a dobre uczynić wyjątkowym. W tych ciekawych wideotutorialach przez swój proces obróbki fotografii portretowych przeprowadza nas Jessica Kobeissi.
0
Mała głębia ostrości tanim sprzętem? Oto 2 techniki, które pozwolą stworzyć realistyczne rozmycie obrazu w Photoshopie
20 marzec 2018
Głębokie rozmycie nieostrości dodaje zdjęciom plastyki i niemal zawsze podoba się oglądającym. Z racji konieczności korzystania z profesjonalnych, jasnych szkieł, uzyskanie go jest właściwie nieosiągalne dla amatorów. W tym wypadku z pomocą przychodzi Photoshop.
1
Oto 7 zasad dotyczących kompozycji, dzięki którym poprawisz swoje zdjęcia krajobrazowe
14 marzec 2018
Nigel Danson nie daje o sobie zapomnieć. Tym razem powrócił z niespełna 20-minutowym filmem, w którym dzieli się 7 prostymi zasadami dotyczącymi kompozycji. Trzymanie się tych reguł poprawi Twój styl oraz wzniesie zdjęcia krajobrazowe na zdecydowanie wyższy poziom.
0
Wywołałeś już własnoręcznie film? Teraz czas na odbitkę. Kolejny poradnik Ilforda
7 marzec 2018
Choć film przekonuje do siebie coraz więcej młodych fotografów, nadal niewielu z nich podejmuje się wyzwania własnoręcznego tworzenia odbitek. Na szczęście nie jest to takie trudne, jak może się wydawać. Przez cały proces przeprowadzi was szczegółowy wideoporadnik firmy Ilford.
0
Boisz się wołać filmy samemu? Wideoporadnik Ilforda pokaże Ci jak robić to dobrze i bezpiecznie
2 marzec 2018
Fotografujący coraz chętniej sięgają po tradycyjne medium, samodzielne wołanie filmów wielu osobom wydaje się jednak zbyt trudne, by nawet tego spróbować. Zupełnie niepotrzebnie. Ten wideoporadnik przeprowadzi Was przez cały proces.
1
Odnajdź rytm miasta. Wideoporadnik Damiena Lovegrove’a to klucz do udanych miejskich portretów
0