Niebieska godzina, czyli kiedy najlepiej wykonywać nocne pejzaże. Wideoporady Bryana Petersona 2, cz.1
0
Wszystkie rozmiary zdjęć do mediów społecznościowych na rok 2018
7 grudzień 2017
Praca fotografa wymaga sprawnego poruszania się w mediach społecznościowych, które stają się naszą wizytówką. Warto więc zadbać by nasze profile zawsze wyglądały profesjonalnie w tym stale zmieniającym się środowisku. W odpowiednim przygotowaniu zdjęć pomoże wam infografika przygotowana przez serwis Makeawebsitehub.
0
Jak wykorzystać zastane warunki kreatywnie - radzi Marcin Dobas
28 listopad 2017
O czym należy pamiętać podczas pracy w terenie oraz co zrobić, gdy pogoda nam nie sprzyja? O swojej sesji zdjęciowej dla National Geographic opowiada Marcin Dobas.
0
Porady oświetleniowe dla początkujących. Rodzaje światła i ich zastosowanie
28 listopad 2017
Pierwsza wizyta w studio fotograficznym może przytłaczać. Do czego służą te wszystkie modyfikatory i jak ich używać? Jak efektywnie pracować z kilkoma lampami? Ten wideoporadnik przybliży Wam niezbędne podstawy fotografii studyjnej.
0
Chcesz zaistnieć jako fotograf? Oto 3 rady, które pomogą Ci osiągnąć ten cel
21 listopad 2017
Jeżeli Twoim marzeniem jest wypromowanie siebie jako fotograf, to mamy dobrą wiadomość. Chase Jarvis i Ben Von Wong - światowej sławy fotografowie - nagrali wideo, w którym dzielą się swoim doświadczeniem i podpowiadają, w jaki sposób osiągnąć wcześniej zakładane cele.
0
20 photoshopowych trików, które warto znać
20 listopad 2017
Photoshop to program, który potrafi zaskakiwać możliwościami nawet po latach używania. Oto 20 nowych porad, które pozwolą Wam zwiększyć efektywność pracy z aplikacją.
0
Fotografowanie w muzeach - strata czasu, czy może coś zupełnie innego?
24 październik 2017
Powodów do wykonywania tego typu zdjęć może być naprawdę wiele. Dość duża liczba muzealnych eksponatów nie jest widoczna w zasobach sieciowych, więc utrwalanie ich na fotografiach zwiększa ich dostępność – inaczej próba szybkiego powrotu do nich byłaby skazana na niepowodzenie.
1
Ten film pokaże Ci, jak szybko i efektywnie poprawić kolorystykę w Photoshopie
9 październik 2017
Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zrobić zdjęcie, na którym barwy nie były właściwie odwzorowane?Jeśli tak to najnowszy wideoporadnik przygotowany przez PiXimperfect jest właśnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego, jak w kilka chwil optymalnie wyrównać kolorystykę.
0
Fotografia architektury - co musisz wiedzieć, aby zapanować nad kadrem
27 wrzesień 2017
Fotografie architektury wykonuje się najczęściej szeroką optyką. Na pozytywny odbiór takich zdjęć składa się wiele czynników: od czysto technicznych, przez prawidłową kompozycję i zachowanie zasad wyboru miejsca fotografowania, po dodatki w kadrze.
0
Zapanuj nad barwą. Oto 5 prostych sposobów na zmianę koloru dowolnej rzeczy w Adobe Photoshop
0