Pozycjonowanie strony internetowej fotografa - jak robić to skutecznie?
0
Nie wiesz jaki film wybrać? Zobacz to porównanie 17 czarno-białych i kolorowych materiałów
7 maj 2018
Zaczynając swoją przygodę z analogiem, możemy czuć się przytłoczeni mnogością dostępnych na rynku filmów. Przetestowanie większości z nich może zająć nawet całe lata i wymaga sporych nakładów finansowych. Na szczęście inni zrobili to za nas.
1
Na czym polega radiowe sterowanie błyskiem?
1 maj 2018
Wyzwalacz radiowy to klucz do całego systemu oświetlenia błyskowego. Na przykładzie najnowszego nadajnika Quadralite Navigator X2 wyjaśniamy, czym jest radiowe sterowanie lampami i jakie korzyści z niego płyną.
1
RODO a fotografia - co, jak i dlaczego?
30 kwiecień 2018
RODO jest w ostatnim czasie gorącym tematem wśród zawodowych fotografów. Tłumaczymy czym są złowrogo brzmiące cztery litery i jaki wpływ będą miały na prowadzenie działalności fotograficznej.
29
O tym, co tworzy dobrą fotografię, czyli w poszukiwaniu idealnego światła
18 kwiecień 2018
Bez światła nie ma fotografii - o tym wie każdy fotograf. Jednak jak nauczyć się rozpoznawać odpowiednie naturalne światło? Nie zawsze jest to łatwe, ale jeśli wiesz, gdzie szukać i czego szukać, prawie zawsze możesz znaleźć idealne światło do zdjęć - o czym przekonuje w swoim najnowszym filmie Sean Tucker.
0
Oto 10 ukrytych funkcji Lightooma, które mogą usprawnić Twoją edycję
16 kwiecień 2018
Lightrooma możemy używać przez wiele lat i sądzić, że wiemy o nim wszystko. Jednak dopiero głębsze zaznajomienie się z programem uwolni jego pełny potencjał. Często najbardziej kluczowe funkcje są ukryte, a w swoim najnowszym wideoporadniku, Jamie Windsor odsłania 10 z nich, które usprawnią edycję zdjęć i zoptymalizują naszą pracę.
1
Filmowy wygląd zdjęć beż żadnych presetów, a w dodatku zupełnie za darmo? Ten film pokaże Ci, jak tego dokonać
13 kwiecień 2018
W sowim najnowszym wideoporadniku Evan Ranft pokazuje, że wykonanie swojego własnego kolorystycznego presetu, który sprawi, że zdjęcia nabiorą filmowego uroku wcale nie jest takie trudne. Potrzeba naprawdę niewiele, by odnaleźć swój własny styl.
0
Zobacz, jak własnoręcznie wykonać stykówkę
6 kwiecień 2018
Wywołałeś film i zastanawiasz się co dalej? Najprostszym, najszybszym i najtańszym sposobem na zorientowanie się, które kadry są udane jest wykonanie stykówki. Możesz to zrobić we własnym domu.
2
Stosuj się do tych 8 rad, a Twoje zdjęcia w przestrzeni miejskiej nabiorą rozmachu
6 kwiecień 2018
W swoim najnowszym wideoporadniku ekipa COOPH podpowiada, w jaki sposób poskromić krajobraz miejskiej dżungli. Dzięki kilku prostym trikom Twoje fotografie mogą wyróżnić Cię z tłumu.
0
Ten film pokaże Ci, w jaki sposób efektywnie wyostrzyć zdjęcia w Photoshopie
0