Chcesz zaistnieć jako fotograf? Oto 3 rady, które pomogą Ci osiągnąć ten cel
0
20 photoshopowych trików, które warto znać
20 listopad 2017
Photoshop to program, który potrafi zaskakiwać możliwościami nawet po latach używania. Oto 20 nowych porad, które pozwolą Wam zwiększyć efektywność pracy z aplikacją.
0
Oto 5 najczęstszych błędów podczas gradacji kolorystycznej. Zobacz jak ich uniknąć
14 listopad 2017
Chcesz rozpocząć swoją przygodę z profesjonalną edycją filmów? Najnowszy wideoporadnik TravelFeels pokaże Ci jakich błędów nie popełniać podczas gradacji kolorystycznej.
0
Fotografowanie w muzeach - strata czasu, czy może coś zupełnie innego?
24 październik 2017
Powodów do wykonywania tego typu zdjęć może być naprawdę wiele. Dość duża liczba muzealnych eksponatów nie jest widoczna w zasobach sieciowych, więc utrwalanie ich na fotografiach zwiększa ich dostępność – inaczej próba szybkiego powrotu do nich byłaby skazana na niepowodzenie.
1
Ten film pokaże Ci, jak szybko i efektywnie poprawić kolorystykę w Photoshopie
9 październik 2017
Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zrobić zdjęcie, na którym barwy nie były właściwie odwzorowane?Jeśli tak to najnowszy wideoporadnik przygotowany przez PiXimperfect jest właśnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego, jak w kilka chwil optymalnie wyrównać kolorystykę.
0
Fotografia architektury - co musisz wiedzieć, aby zapanować nad kadrem
27 wrzesień 2017
Fotografie architektury wykonuje się najczęściej szeroką optyką. Na pozytywny odbiór takich zdjęć składa się wiele czynników: od czysto technicznych, przez prawidłową kompozycję i zachowanie zasad wyboru miejsca fotografowania, po dodatki w kadrze.
0
Zapanuj nad barwą. Oto 5 prostych sposobów na zmianę koloru dowolnej rzeczy w Adobe Photoshop
22 wrzesień 2017
Kolor to jeden z najważniejszych elementów zdjęcia. Nieraz drobna zmiana tonacji zupełnie zmienia jego odbiór. Warto więc umieć nad nim panować. Oto 5 photoshopowych technik, dzięki którym nauczycie się dowolnie regulować kolorystykę obiektów na zdjęciach.
0
Gradacja kolorystyczna w Adobe Photoshop. Ten wideoporadnik pokaże jak dokonać jej za pomocą narzędzia balansu kolorów
19 wrzesień 2017
Dobra gradacja kolorystyczna pomaga nadać zdjęciom charakteru i sprawia, że wyglądają bardziej profesjonalnie. Warto się więc jej nauczyć nawet jeśli na co dzień nie pracujemy na planach wysokobudżetowych sesji. Ten wideoporadnik pokaże Wam, jak w prosty sposób dokonać jej za pomocą panelu Color Balance w Photoshopie.
0
Oto jak w prosty sposób w Photoshopie uwydatnić dramatyzm nieba na zdjęciach krajobrazowych
13 wrzesień 2017
Niebo to jeden z głównych elementów zdjęć krajobrazowych. W końcu nieraz zajmuje większą część kadru. To też często element, od którego zależy atrakcyjność całej fotografii. Niektórzy uciekają się do jego podmiany, ale istnieje sposób, by nawet względnie nudne niebo wydawało się kontrastowe, pełne głębi i zapierało dech w piersiach.
0
Magia podwójnej ekspozycji w Photoshopie - zobacz jak robić to dobrze
0