0
29 czerwiec 2018
10
27 czerwiec 2018
2
Komis fotograficzny, czyli jak bezpiecznie (i niedrogo) kupić używany sprzęt
19 kwiecień 2018
Aparaty i obiektywy to niemały wydatek, zwłaszcza dla początkujących. Ten sam, używany sprzęt, możemy jednak znacznie taniej zakupić za pośrednictwem komisu fotograficznego.
4
Czy Canon położy wreszcie większy nacisk na aparaty bezlusterkowe?
6 marzec 2018
Jeszcze kilka lat temu rynek bezlusterkowców można było uznać za ciekawostkę. Dziś aparaty z tego segmentu są w stanie konkurować z najlepszymi lustrzankami. Czy wobec tego opóźniony względem konkurencji Canon przyłoży większą wagę do rozwoju aparatów tego typu?
2
Fotoksiążki i nie tylko, czyli przedświąteczny przegląd rynku
6 grudzień 2017
Tradycyjny album czy fotoksiążka? A może coś zupełnie innego? Zobacz, gdzie i w jaki sposób możesz wydrukować swoje najlepsze zdjęcia!
5
Panasonic Lumix G9 - alternatywa dla profesjonalnej lustrzanki
29 listopad 2017
Wciąż panuje przeświadczenie, że w trudnych warunkach poradzi sobie jedynie profesjonalna, reporterska lustrzanka. Czy aby na pewno? Przyjrzyjmy się szczególnym funkcjom nowego bezlusterkowca Lumix G9, który ma ambicję stać się dla nich realną alternatywą.
1
Zakaz fotografowania - czy zawsze trzeba go przestrzegać?
29 listopad 2017
Dziś zdjęcia robimy wszystkiemu i wszędzie. Zdarza się jednak, że spotykamy się z zakazem fotografowania. Okazuje się, że w większości przypadków taki zakaz nie ma uzasadnienia prawnego. Portal Fotoprawo.pl wyjaśnia kiedy i w jakich okolicznościach należy go jednak przestrzegać.
1
Migawka elektroniczna - dlaczego warto z niej korzystać?
31 październik 2017
Migawka elektroniczna to jedna z bardziej istotnych zalet aparatów bezlusterkowych. Wiele osób wciąż jednak nie wie, na jakiej zasadzie migawka ta funkcjonuje i jakie korzyści ze sobą niesie.
6
Czy droższym sprzętem zrobisz lepsze zdjęcia? To porównanie rozwieje wątpliwości
11