O tym, co tworzy dobrą fotografię, czyli w poszukiwaniu idealnego światła
0
Oto 10 ukrytych funkcji Lightooma, które mogą usprawnić Twoją edycję
16 kwiecień 2018
Lightrooma możemy używać przez wiele lat i sądzić, że wiemy o nim wszystko. Jednak dopiero głębsze zaznajomienie się z programem uwolni jego pełny potencjał. Często najbardziej kluczowe funkcje są ukryte, a w swoim najnowszym wideoporadniku, Jamie Windsor odsłania 10 z nich, które usprawnią edycję zdjęć i zoptymalizują naszą pracę.
2
Filmowy wygląd zdjęć beż żadnych presetów, a w dodatku zupełnie za darmo? Ten film pokaże Ci, jak tego dokonać
13 kwiecień 2018
W sowim najnowszym wideoporadniku Evan Ranft pokazuje, że wykonanie swojego własnego kolorystycznego presetu, który sprawi, że zdjęcia nabiorą filmowego uroku wcale nie jest takie trudne. Potrzeba naprawdę niewiele, by odnaleźć swój własny styl.
0
Zobacz, jak własnoręcznie wykonać stykówkę
6 kwiecień 2018
Wywołałeś film i zastanawiasz się co dalej? Najprostszym, najszybszym i najtańszym sposobem na zorientowanie się, które kadry są udane jest wykonanie stykówki. Możesz to zrobić we własnym domu.
2
Stosuj się do tych 8 rad, a Twoje zdjęcia w przestrzeni miejskiej nabiorą rozmachu
6 kwiecień 2018
W swoim najnowszym wideoporadniku ekipa COOPH podpowiada, w jaki sposób poskromić krajobraz miejskiej dżungli. Dzięki kilku prostym trikom Twoje fotografie mogą wyróżnić Cię z tłumu.
0
Ten film pokaże Ci, w jaki sposób efektywnie wyostrzyć zdjęcia w Photoshopie
5 kwiecień 2018
Unmesh Dinda z PiXimperfect powraca z kolejnym ciekawym tutorialem. Tym razem w niespełna 12-minutowym filmie pokazuje, jak sprawniej i efektywniej ostrzyć zdjęcia za pomocą kilku narzędzi dostępnych w Photoshopie.
0
Czy wiesz jak stworzyć stronę, na której Twoje zdjęcia będą bezpieczne?
29 marzec 2018
Tworząc internetowe portfolio, pieczołowicie wybierasz najlepsze prace. Wszystko jest super - zdjęcie prezentuje się wspaniale, na Facebooku zbiera dziesiątki lajków. A potem dostajesz wiadomość od kogoś znajomego: „Hej, czy to nie twoje zdjęcie tamtej stronie”?
8
Zobacz, jak w łatwy sposób odkręcić zapieczony filtr z obiektywu
27 marzec 2018
Jeśli używacie filtrów, na pewno przydarzyły się Wam trudności z ich odkręceniem. Czasem wydaje się to niemal niemożliwe. Okazuje się jednak, że jest na to niewiarygodnie prosty sposób, który niemal zawsze się sprawdza.
3
Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię
23 marzec 2018
Niezależnie czy jesteś zapalonym amatorem, czy może jednak osobą, która chce rozpocząć swoją karierę jako zawodowy fotograf, powinieneś zapoznać się z najnowszym poradnikiem Madsa Petera Iversena. Zaproponowane w nim wskazówki mogą odmienić Twoje spojrzenie na fotografię.
1
Oto 7 zasad dotyczących kompozycji, dzięki którym poprawisz swoje zdjęcia krajobrazowe
0