Zobacz, jak własnoręcznie wykonać stykówkę
2
Stosuj się do tych 8 rad, a Twoje zdjęcia w przestrzeni miejskiej nabiorą rozmachu
6 kwiecień 2018
W swoim najnowszym wideoporadniku ekipa COOPH podpowiada, w jaki sposób poskromić krajobraz miejskiej dżungli. Dzięki kilku prostym trikom Twoje fotografie mogą wyróżnić Cię z tłumu.
0
Ten film pokaże Ci, w jaki sposób efektywnie wyostrzyć zdjęcia w Photoshopie
5 kwiecień 2018
Unmesh Dinda z PiXimperfect powraca z kolejnym ciekawym tutorialem. Tym razem w niespełna 12-minutowym filmie pokazuje, jak sprawniej i efektywniej ostrzyć zdjęcia za pomocą kilku narzędzi dostępnych w Photoshopie.
0
Czy wiesz jak stworzyć stronę, na której Twoje zdjęcia będą bezpieczne?
29 marzec 2018
Tworząc internetowe portfolio, pieczołowicie wybierasz najlepsze prace. Wszystko jest super - zdjęcie prezentuje się wspaniale, na Facebooku zbiera dziesiątki lajków. A potem dostajesz wiadomość od kogoś znajomego: „Hej, czy to nie twoje zdjęcie tamtej stronie”?
8
Zobacz, jak w łatwy sposób odkręcić zapieczony filtr z obiektywu
27 marzec 2018
Jeśli używacie filtrów, na pewno przydarzyły się Wam trudności z ich odkręceniem. Czasem wydaje się to niemal niemożliwe. Okazuje się jednak, że jest na to niewiarygodnie prosty sposób, który niemal zawsze się sprawdza.
3
Zobacz, jak zmienić kolor dowolnej rzeczy w Adobe Photoshop
26 marzec 2018
Czasem drobna zmiana kolorystyki może znacznie poprawić kadr i pozytywnie wpłynąć na spójność całego ujęcia. Czasem zwykle wymaga tego nasza wizja. Nie ważne jaki jest powód, większość problemów z kolorem pomoże rozwiązać Photoshop.
0
Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię
23 marzec 2018
Niezależnie czy jesteś zapalonym amatorem, czy może jednak osobą, która chce rozpocząć swoją karierę jako zawodowy fotograf, powinieneś zapoznać się z najnowszym poradnikiem Madsa Petera Iversena. Zaproponowane w nim wskazówki mogą odmienić Twoje spojrzenie na fotografię.
1
Postprodukcja zdjęć portretowych od A do Z - wideotutorial
22 marzec 2018
Dobry retusz potrafi uratować przeciętne zdjęcie, a dobre uczynić wyjątkowym. W tych ciekawych wideotutorialach przez swój proces obróbki fotografii portretowych przeprowadza nas Jessica Kobeissi.
0
Mała głębia ostrości tanim sprzętem? Oto 2 techniki, które pozwolą stworzyć realistyczne rozmycie obrazu w Photoshopie
20 marzec 2018
Głębokie rozmycie nieostrości dodaje zdjęciom plastyki i niemal zawsze podoba się oglądającym. Z racji konieczności korzystania z profesjonalnych, jasnych szkieł, uzyskanie go jest właściwie nieosiągalne dla amatorów. W tym wypadku z pomocą przychodzi Photoshop.
1
Oto 7 zasad dotyczących kompozycji, dzięki którym poprawisz swoje zdjęcia krajobrazowe
0