Fotograficzna publikacja roku

Autor: Maciej Luśtyk

9 Luty 2018
Artykuł na: 9-16 minut

Już po raz trzynasty z rzędu, a po raz drugi wspólnie z redakcją magazynu Digital Camera Polska wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Fotograficzna publikacja roku

Miejsce I - Agata Grzybowska "9 bram, z powrotem ani jednej" (398 głosów)

Książkowy debiut Grzybowskiej zawiera niezwykle wyraziste portrety i krajobrazy, którym towarzyszą kolorowe polaroidy oraz zapadające w pamięć ręcznie spisane wywiady. [Zobacz więcej]

Miejsce II - Zuza Krajewska "Imago" (396 głosów)

Album “Imago” zamyka w fizycznej formie głośny projekt poświęcony wychowankom zakładu poprawczego w Studzieńcu. Poruszające portrety, zdjęcia z codziennego życia w poprawczaku zestawione zostały ze zdjęciami miejsc i ich historiami. [Zobacz więcej]

Miejsce III - Bogdan Dziworski "f/5.6" (387 głosów)

Przegląd zdjęć wybitnego filmowca. Dziworski stworzył czuły i subiektywny dokument wokół polskiego społeczeństwa drugiej połowy XX wieku. [Zobacz więcej]

Poza podium:

Miejsce IV - Weronika Gęsicka "Traces" (207 głosów)

Miejsce V - Tymon Markowski "Flow" (199 głosów)

Miejsce VI - Sputnik Photos "Fruit Garden" (173 głosy)

Spis treści
Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły