Lustrzanka roku

Autor: Maciej Luśtyk

9 Luty 2018
Artykuł na: 9-16 minut

Już po raz trzynasty z rzędu, a po raz drugi wspólnie z redakcją magazynu Digital Camera Polska wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Lustrzanka roku

Miejsce I - Nikon D850 (1090 głosów)

Matryca 45Mp, szybki tryb seryjny, bogate funkcje filmowe i korpus, który ma przetrzymać wszystko - zdaniem producenta to najbardziej uniwersalny aparat na rynku. [Zobacz więcej]

Miejsce II - Canon EOS 6D Mark II (469 głosów)

Druga generacja amatorskiej pełnej klatki Canon, to jeszcze lepsza specyfikacja i przede wszystkim świetny stosunek jakości do oferowanych możliwości. [Zobacz więcej]

Miejsce III - Pentax KP (291 głosów)

Pentax KP łączy kompaktowe, uszczelniane body z imponującą specyfikacją. Czarny koń segmentu APS-C. [Zobacz więcej]

Poza podium:

Miejsce IV - Nikon D7500 (151 głosów)

Miejsce V - Canon EOS 77D (113 głosów)

Spis treści
Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły