Bezlusterkowiec roku

Autor: Maciej Luśtyk

9 Luty 2018
Artykuł na: 9-16 minut

Już po raz trzynasty z rzędu, a po raz drugi wspólnie z redakcją magazynu Digital Camera Polska wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Bezlusterkowiec roku

Miejsce I - Sony A9 (403 głosy)

Ten superwydajny pełnoklatkowy bezlusterkowiec zelektryzował rynek. A9 ma być kompaktową alternatywą dla profesjonalnych reporterskich lustrzanek. [Zobacz więcej]

Miejsce II - Sony A7R III (354 głosy)

42,4 Mp matryca z systemem 5-osiowej stabilizacji, usprawniony procesor obrazu, lepszy system AF oraz filmy 4K i tryb Pixel Shift Multi - to tylko niektóre cechy najnowszej najnowszej bestii ze stajni Sony. [Zobacz więcej]

Miejsce III - Fujifilm GFX 50S (303 głosy)

Pierwszy średnioformatowy bezlusterkowiec Fujifilm. Świetna ergonomia, duże możliwości i wyjątkowo konkurencyjna cena sprawiają, że GFX zmienia rozkład sił w segmencie. [Zobacz więcej]

Poza podium:

Miejsce IV - Olympus OM-D E-M10 Mark III (235 głosów)

Miejsce V - Fujifilm X-T20 (183 głosy)

Miejsce VI - Panasonic Lumix G9 (161 głosów)

Spis treści
Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły