Nagrody za najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2017 roku przyznane!

0

Autor: Maciej Luśtyk

9 Luty 2018
Artykuł na: 4-5 minut

Już po raz trzynasty z rzędu, a po raz drugi wspólnie z redakcją magazynu Digital Camera Polska wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Od połowy grudnia nasi czytelnicy mogli głosować w plebiscycie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2017 roku. W tym roku aparaty, obiektyw, akcesoria, książki i wydarzenia rywalizowały ze sobą aż w 11 kategoriach.

Ze względu na coraz większą specjalizację rynku, kolejny rok z rzędu osobno oceniane były obiektywy do lustrzanek i bezlusterkowców. Podobnie kolejny raz przewidzieliśmy więcej kategorii dla rosnącej w ogromnym tempie rodziny akcesoriów wspomagających pracę fotograficzną. Nie mogło też zabraknąć osobnej sekcji dla książek fotograficznych, które stają się coraz chętniej wybieraną formą wypowiedzi artystycznej.

W głosowaniu wzięło udział 2861 osób - dzięki Waszemu zaangażowaniu otrzymaliśmy rzetelny pogląd na to jakie produkty uważane są za najlepsze nie przez pisma czy portale branżowe, ale przez zwykłych użytkowników, czyli osoby, z których zdaniem producenci i organizatorzy imprez powinni liczyć się najbardziej.

Jak zwykle, wyniki niektórych kategorii były do przewidzenia, inne z kolei zupełnie nas (za pewne ie tylko) zaskoczyły, ale całość dobitnie pokazuje, że największą popularnością cieszą się po prostu produkty jakościowe i praktyczne, a także te, które wyznaczają nowe trendy, o czym świadczyć mogą wyniki kategorii poświęconych obiektywom i aparatom.

Producentom nagrodzonych produktów gratulujemy, a Wam dziękujemy za wzięcie udziału w plebiscycie. Wyniki poszczególnych kategorii znajdziecie na kolejnych stronach.

Spis treści

Poprzednia

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
1
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
21
1
Powiązane artykuły