Nagrody za najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2017 roku przyznane!

Autor: Maciej Luśtyk

9 Luty 2018
Artykuł na: 9-16 minut

Już po raz trzynasty z rzędu, a po raz drugi wspólnie z redakcją magazynu Digital Camera Polska wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Od połowy grudnia nasi czytelnicy mogli głosować w plebiscycie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2017 roku. W tym roku aparaty, obiektyw, akcesoria, książki i wydarzenia rywalizowały ze sobą aż w 11 kategoriach.

Ze względu na coraz większą specjalizację rynku, kolejny rok z rzędu osobno oceniane były obiektywy do lustrzanek i bezlusterkowców. Podobnie kolejny raz przewidzieliśmy więcej kategorii dla rosnącej w ogromnym tempie rodziny akcesoriów wspomagających pracę fotograficzną. Nie mogło też zabraknąć osobnej sekcji dla książek fotograficznych, które stają się coraz chętniej wybieraną formą wypowiedzi artystycznej.

W głosowaniu wzięło udział 2861 osób - dzięki Waszemu zaangażowaniu otrzymaliśmy rzetelny pogląd na to jakie produkty uważane są za najlepsze nie przez pisma czy portale branżowe, ale przez zwykłych użytkowników, czyli osoby, z których zdaniem producenci i organizatorzy imprez powinni liczyć się najbardziej.

Jak zwykle, wyniki niektórych kategorii były do przewidzenia, inne z kolei zupełnie nas (za pewne ie tylko) zaskoczyły, ale całość dobitnie pokazuje, że największą popularnością cieszą się po prostu produkty jakościowe i praktyczne, a także te, które wyznaczają nowe trendy, o czym świadczyć mogą wyniki kategorii poświęconych obiektywom i aparatom.

Producentom nagrodzonych produktów gratulujemy, a Wam dziękujemy za wzięcie udziału w plebiscycie. Wyniki poszczególnych kategorii znajdziecie na kolejnych stronach.

Spis treści

Poprzednia

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły