Nowa kampania Olympusa bierze na cel użytkowników lustrzanek

Olympus wystartował z kampanią ostrzegającą przed niecodziennym schorzeniem wywołanym użytkowaniem lustrzanek. Seria filmików promocyjnych przybliża nam postać osoby cierpiącej na zespół DSL-ARM - wydłużenie ręki spowodowane ciężarem aparatu.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Jak dowiadujemy się z materiału, syndrom DSL-ARM jest naturalnym następstwem zbyt częstego użytkowania lustrzanek, które w porównaniu z bezlusterkowcami, cechują się dużo większą wagą i rozmiarami. W poniższym “dokumencie” poznacie Paula - osobę cierpiącą z powodu opisanej wyżej przypadłości. Zobaczcie, co według producenta, czeka użytkowników lustrzanek.

Jak dowiadujemy się z filmu, rozwój schorzenia można powstrzymać. Remedium, jak nietrudno się domyślić jest oczywiście bezlusterkowiec z serii OM-D, dokładnie model E-M5 Mark II. Mimo że ze strony użytkowników lustrzanek z pewnością usłyszymy głosy sprzeciwu, to trudno będzie się im nie uśmiechnąć oglądając materiał. Producentowi gratulujemy udanej kampanii i liczymy, że w przyszłości zobaczymy jeszcze więcej humorystycznych reklam.

Więcej o syndromie DSL-ARM możecie przeczytać na stronie getolympus.com/dslrarm. Wejdźcie też na kanał producenta w serwisie Youtube, aby zobaczyć resztę filmików

Komentarze
Przeczytaj także
Zobacz więcej z tagiem: Olympus
logo logo
Magazyny
Zamów