Fomei Digitalis PRO S - nowa seria lamp do fotografii i filmowania

Fomei pokazał następców lamp z rodziny Digitalis Pro. Nowa seria to 3 lampy o mocach 200, 400 i 600 Ws z wygodniejszymi panelami sterowania, krótszym czasem ładowania i bezprzewodowym sterowaniem.

 

Na nową serię Fomei Digitalis PRO S składają się 3 lampy o maksymalnej mocy 200, 400, i 600 Ws. Jak twierdzi producent, stanowią one idealną propozycją dla średnich i mniejszych studiów fotograficznych, którym zależy na wysokiej jakości sprzętu połączonej z przystępną ceną.

Względem poprzedniej generacji lamp rozszerzony został zakres regulacji energii błysku do 7 przysłon (6 przysłon w modelu 200Ws). Zmieniono także panel sterowania - teraz wyposażony jest on w większy, wyraźniejszy wyświetlacz typu FND i membranowe przyciski, co zapewnić  ma wygodniejszą pracę w studiu. Skrócono też czas ładowania lamp, a opcjonalny system sterowania pozwala bezprzewodowo regulować energię błysku.

Otrzymujemy także popularne mocowanie akcesoriów Bowens S, z światło pilotujące zapewnia żarówka halogenowa o mocy 300 W, którą w razie potrzeby możemy zastąpić wariantem o mocy 650 W. To rozwiązanie pozwolić ma na wygodne fotografowanie i filmowanie ze światłem ciągłym.

Główne cechy lamp Digitalis PRO S:

  • Wyświetlacz FND - nawet w ciemnym studiu fotograficznym, widać wyraźnie wszystkie funkcje ustawione w lampie Digitalis Pro S.
  • Membranowe przyciski - zapewniają większy komfort sterowania.
  • 7 przysłon regulacji - energię błysku można płynnie regulować w zakresie od 1/128 do pełnej mocy (1/64 – full w jednostce 200Ws). Światło pilotujące także posiada płynną regulację, a jego moc można ustawiać niezależnie lub proporcjonalnie do energii błysku.
  • Światło pilotujące - żarówka halogenowa o mocy 300W (opcjonalnie 650W) zapewnia komfortową pracę w studiu i skutecznie wspomaga autofokus aparatu. Pilot może być także efektywnie używany przy fotografowaniu jako źródło światła ciągłego.
  • Dokładna regulacja energii lampy i światła pilotującego - Digitalis PRO S możemy precyzyjnie kontrolować w zakresie 7 przysłon z dokładnością co 0,1 lub 0,5 przysłony. Energię pilota można ustawiać indywidualnie lub proporcjonalnie, co pozwala fotografowi na lepszą orientację podczas fotografowania.
  • Aktywne chłodzenie - Wszystkie lampy studyjne Fomei posiadają aktywny system chłodzenia lampy, który chłodzi palnik, żarówkę pilotującą oraz elektronikę wewnątrz lampy. Wentylacja przedłuża żywotność palnika i wszystkich jego elementów. Zapewnia długą pracę lampy bez ryzyka jej przegrzewania i uszkodzenia.
  • Kopułka ochronna - ze szkła żaroodpornego zapewnia ochronę oraz dłuższą żywotność palnika i żarówki pilotującej. Chroni je przed uszkodzeniem mechanicznym podczas wymiany akcesoriów. Dodatkowo chroni także użytkownika przed oparzeniem o żarówkę pilotującą.
  • Praktyczna rączka - lampy Digitalis Pro S są wyposażone w wygodny uchwyt do przenoszenia lub regulacji wysokości lampy błyskowej  zamontowanej na systemie sufitowym. W przypadku montowania lampy błyskowej w systemie sufitowym istnieje możliwość zamiany miejscami rączki z uchwytem mocowania na statywie. Pozwoli to na prawidłowe umieszczenie lampy i swobodny odczyt informacji na wyświetlaczu.
  • Japońskie kondensatory - aby przedłużyć żywotność lamp studyjnych FOMEI stosuje w nich japońskie kondensatory. Zapewniają one dokładne i szybkie ładowanie i rozładowania lampy błyskowej podnosząc jej wydajność.
  • Przedłużona 5-cio letnia gwarancja - jako dowód jakości FOMEI oferuje 5-letnią gwarancję na urządzenie oraz 6-miesięczną gwarancje na palnik i żarówkę pilotującą.

Lampy dostepne są w sprzedaży w cenach 1722 zł (Digitalis PRO S200), 1968 zł (Digitalis PRO S400) i 2214 zł (Digitalis PRO S600).

Więcej informacji znajdziecie pod adresem medikon.pl.

 

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Komentarze
 
Polecane artykuły
Canon EOS M6 - pierwsze wrażenia
16 Lut 2017
Zaprezentowany wczoraj EOS M6 to najnowszy reprezentant bezlusterkowej rodziny aparatów Canona. Aktualizacja pokazanego przed dwoma laty modelu M3 do konstrukcji wprowadza niewielkie, ale istotne zmiany. Podczas premiery mieliśmy okazję przyjrzeć im się bliżej.
0
Sony FE 85 mm f/1.8 - zdjęcia przykładowe
16 Lut 2017
W nasze ręce trafił także drugi z serii portretowych obiektywów Sony. Zobaczcie jak budżetowy model FE 85 mm f/1.8 wypadł w praktyce.
0
Sony FE 100 mm f/2.8 STF GM OSS - zdjęcia przykładowe
16 Lut 2017
Podczas eventu Sony organizowanego w Londynie sprawdziliśmy, czy nowy obiektyw Sony FE 100 mm f/2.8 STF GM OSS to faktycznie król bokeh i prawdziwy mistrz plastyki obrazu.
2
Canon EOS 77D i 800D - pierwsze wrażenia
15 Lut 2017
Poducent pokazał dziś dwa aparaty, które zastępują zaprezentowane przed dwoma laty modele EOS 750D i 760D, przy czym jeden z nich przeskoczył do wyższej ligii, reprezentowanej przez model EOS 80D. Czy aparat zasługuje na ten awans? Jak wypada na tle bratniej konstrukcji?
0