Fomei Digitalis PRO S - nowa seria lamp do fotografii i filmowania

Fomei pokazał następców lamp z rodziny Digitalis Pro. Nowa seria to 3 lampy o mocach 200, 400 i 600 Ws z wygodniejszymi panelami sterowania, krótszym czasem ładowania i bezprzewodowym sterowaniem.

 

Na nową serię Fomei Digitalis PRO S składają się 3 lampy o maksymalnej mocy 200, 400, i 600 Ws. Jak twierdzi producent, stanowią one idealną propozycją dla średnich i mniejszych studiów fotograficznych, którym zależy na wysokiej jakości sprzętu połączonej z przystępną ceną.

Względem poprzedniej generacji lamp rozszerzony został zakres regulacji energii błysku do 7 przysłon (6 przysłon w modelu 200Ws). Zmieniono także panel sterowania - teraz wyposażony jest on w większy, wyraźniejszy wyświetlacz typu FND i membranowe przyciski, co zapewnić  ma wygodniejszą pracę w studiu. Skrócono też czas ładowania lamp, a opcjonalny system sterowania pozwala bezprzewodowo regulować energię błysku.

Otrzymujemy także popularne mocowanie akcesoriów Bowens S, z światło pilotujące zapewnia żarówka halogenowa o mocy 300 W, którą w razie potrzeby możemy zastąpić wariantem o mocy 650 W. To rozwiązanie pozwolić ma na wygodne fotografowanie i filmowanie ze światłem ciągłym.

Główne cechy lamp Digitalis PRO S:

  • Wyświetlacz FND - nawet w ciemnym studiu fotograficznym, widać wyraźnie wszystkie funkcje ustawione w lampie Digitalis Pro S.
  • Membranowe przyciski - zapewniają większy komfort sterowania.
  • 7 przysłon regulacji - energię błysku można płynnie regulować w zakresie od 1/128 do pełnej mocy (1/64 – full w jednostce 200Ws). Światło pilotujące także posiada płynną regulację, a jego moc można ustawiać niezależnie lub proporcjonalnie do energii błysku.
  • Światło pilotujące - żarówka halogenowa o mocy 300W (opcjonalnie 650W) zapewnia komfortową pracę w studiu i skutecznie wspomaga autofokus aparatu. Pilot może być także efektywnie używany przy fotografowaniu jako źródło światła ciągłego.
  • Dokładna regulacja energii lampy i światła pilotującego - Digitalis PRO S możemy precyzyjnie kontrolować w zakresie 7 przysłon z dokładnością co 0,1 lub 0,5 przysłony. Energię pilota można ustawiać indywidualnie lub proporcjonalnie, co pozwala fotografowi na lepszą orientację podczas fotografowania.
  • Aktywne chłodzenie - Wszystkie lampy studyjne Fomei posiadają aktywny system chłodzenia lampy, który chłodzi palnik, żarówkę pilotującą oraz elektronikę wewnątrz lampy. Wentylacja przedłuża żywotność palnika i wszystkich jego elementów. Zapewnia długą pracę lampy bez ryzyka jej przegrzewania i uszkodzenia.
  • Kopułka ochronna - ze szkła żaroodpornego zapewnia ochronę oraz dłuższą żywotność palnika i żarówki pilotującej. Chroni je przed uszkodzeniem mechanicznym podczas wymiany akcesoriów. Dodatkowo chroni także użytkownika przed oparzeniem o żarówkę pilotującą.
  • Praktyczna rączka - lampy Digitalis Pro S są wyposażone w wygodny uchwyt do przenoszenia lub regulacji wysokości lampy błyskowej  zamontowanej na systemie sufitowym. W przypadku montowania lampy błyskowej w systemie sufitowym istnieje możliwość zamiany miejscami rączki z uchwytem mocowania na statywie. Pozwoli to na prawidłowe umieszczenie lampy i swobodny odczyt informacji na wyświetlaczu.
  • Japońskie kondensatory - aby przedłużyć żywotność lamp studyjnych FOMEI stosuje w nich japońskie kondensatory. Zapewniają one dokładne i szybkie ładowanie i rozładowania lampy błyskowej podnosząc jej wydajność.
  • Przedłużona 5-cio letnia gwarancja - jako dowód jakości FOMEI oferuje 5-letnią gwarancję na urządzenie oraz 6-miesięczną gwarancje na palnik i żarówkę pilotującą.

Lampy dostepne są w sprzedaży w cenach 1722 zł (Digitalis PRO S200), 1968 zł (Digitalis PRO S400) i 2214 zł (Digitalis PRO S600).

Więcej informacji znajdziecie pod adresem medikon.pl.

 

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Komentarze
 
Polecane artykuły
QNAP TS-251A - test dysku sieciowego
22 Mar 2017
Serwery NAS coraz częściej zaczynają gościć w domu niejednego fotografa. Są wydajne, umożliwiają dostęp do plików z niemal każdego miejsca na świecie i natychmiastowy backup danych. Dziś sprawdzamy jak z tych zadań wywiąże się zaawansowany model QNAP TS-251A.
3
Fujifilm GFX 50S vs Hasselblad X1D - porównanie [TESTY STUDYJNE]
16 Mar 2017
W nasze ręce wpadł długo oczekiwany średnioformatowy bezlusterkowiec Fujifilm. Sprawdzamy jak wypada na tle dzielącej bardzo podobną specyfikację, ale droższej konkurencji spod znaku Hasselblada.
4
Fujifilm X100F - test aparatu
6 Mar 2017
Najnowsza, czwarta już odsłona popularnego modelu X100, to połączenie dobrze znanej już stylowej konstrukcji i zaawansowanych możliwości topowych bezlusterkowców producenta. Czy X100F to kompakt idealny?
6
Sony Cyber-Shot RX100 V - test aparatu
3 Mar 2017
Piąta odsłona najbardziej zaawansowanego kieszonkowca na rynku wprowadza usprawnienia, które jeszcze bardziej zwiększają dystans do rywali. Czy jednak są na tyle istotne by inwestować w następcę świetnego RX100IV?
9