Dzięki temu wideoporadnikowi możesz stać się wirtuozem fotografii kulinarnej
0
Oto 6 fotograficznych trików, które zwiększą kreatywność i pomogą uzyskać ciekawe efekty
30 czerwiec 2017
Do czego można wykorzystać zwykła taśmę klejącą, pasek, czy gumkę recepturkę i jak te wszystkie rzeczy mogą ułatwić nam fotografowanie i filmowanie oraz pobudzić w nas kreatywność? Odpowiedź poznacie w najnowszym tutorialu przygotowanym przez Olivera Schmitta.
0
Oto 10 trików, które pozwolą Ci stać się mistrzem fotografii kulinarnej
5 czerwiec 2017
Olej samochodowy zamiast syropu klonowego? A może klej udający mleko? Zawodowcy do produkcji pięknie wyglądających zdjęć kulinarnych wykorzystują różne triki, które dają spektakularne efekty. O jakich trikach mowa? Zobaczcie sami.
1
Brak statywu? Nie ma problemu. Dzięki tym trikom uzyskasz stabilny obraz w terenie
11 maj 2017
Ile to razy fotografując lub filmując w terenie bez odpowiednich akcesoriów kończyliśmy z poruszonym lub nieostrym obrazem. Jednak dzięki tym 6 poradom przygotowanym przez Teda Sima możemy uzyskać wymarzone efekty małym nakładem sił i kosztów.
0
Oto 5 fotograficznych trików, których nauczysz się w zaledwie jedną minutę
26 kwiecień 2017
To nie żart. W swoim najnowszym filmowym poradniku Sheldon Evans pokazuje w jaki sposób do kreatywnej fotografii wykorzystać zwykłe przedmioty, które każdy bez problemu będzie mógł znaleźć w swoim domu.
1
Stwórz surrealistyczny portret i spraw, by rzeczy na zdjęciach latały [TUTORIAL]
21 kwiecień 2017
Dzięki temu poradnikowi dowiecie się jak sfotografować i złożyć serię zdjęć w realistyczny “portret w locie”, zainspirowany fotografią Salvadora Dalego.
1
Adobe Lightroom w małym palcu – kadrowanie na 7 sposobów
16 kwiecień 2016
Kadrowanie jest oczywistym sposobem poprawy kompozycji zdjęcia. W dzisiejszym poradniku pokażemy kilka ukrytych możliwości, które w tym zakresie daje Lightroom.
1
Adobe Lightroom w małym palcu – ukryte możliwości histogramu
3 kwiecień 2016
Kolejny poradnik Lightrooma i kolejna szybka porada dotycząca zwiększania zakresu tonalnego. Dzięki pewnej ukrytej funkcji edycja zdjęć będzie jeszcze efektywniejsza.
0
Adobe Lightroom w małym palcu – magia przycisku Alt
13 marzec 2016
W dzisiejszej odsłonie naszego poradnika „Adobe Lightroom w małym palcu” pokażemy bardzo szybką i niezwykle funkcjonalną sztuczkę, która zwiększy efektywność podczas postprodukcji zdjęć.
0
Adobe Lightroom w małym palcu – edycja w klimacie retro
0