"Hotel 52" kręcony Canonem EOS 5D Mark II

Canon EOS 5D Mark II bywa wykorzystywany na świecie do kręcenia filmów, seriali i spotów reklamowych. Chyba po raz pierwszy do podobnej roli został zaangażowany w Polsce - pełnoklatkowego Canona wykorzystano na planie serialu "Hotel 52".

Canon EOS 5D Mark II był wykorzystywany na świecie przy kręceniu niejednego filmu, serialu czy spotu reklamowego. Teraz w podobnej roli zadebiutował też w Polsce - na planie serialu "Hotel 52". {ITL|Lustrzanki EOS 5D Mk II firmy Canon zacząłem używać do kręcenia scen samochodowych we wnętrzu auta. Dzięki temu udało się nam uniknąć konieczności umieszczenia samochodu na lawecie. Aparat ten nawet z dużym obiektywem stanowi jedną trzecią długości kamery. Umieszczam go w takich miejscach, w jakich kamery nigdy albo prawie nigdy nie używałem - powiedział Grzegorz Kuczeriszka, reżyser serialu. EOS 5D Mark II, dzięki dobrej jakości obrazu, jest również wykorzystywany do filmowania nocnych scen.]
słowa kluczowe:
 
Komentarze
Polecane artykuły
Sigma 100-400 mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary - test obiektywu
18 Wrz 2017
Zaawansowany układ optyczny wspomagany systemem stabilizacji, szybki autofokus oraz kompaktowy, jak na tę klasę sprzętu, i uszczelniony tubus - to główne cechy obiektywu 100-400 mm f/5-6.3 DG OS HSM. Zobaczcie co oferuje najnowszy model Sigmy z rodziny Contemporary.
2
Nikon D850 - testy studyjne i zdjęcia plenerowe
15 Wrz 2017
W naszej redakcji na krótko zagościła najnowsza, porażająca specyfikacją lustrzanka Nikona. Na pełen test będziecie jeszcze musieli poczekać, ale już teraz nową matrycę sprawdziliśmy zarówno w studio jak i w praktyce.
0
Fujifilm X-E3 - pierwsze wrażenia
13 Wrz 2017
Zaprezentowany przed kilkoma dniami X-E3 odziedziczył po flagowcach aparatach firmy znaczną część specyfikacji. Do tego nowy model oferuje niespotykane nigdy wcześniej u Fujifilm podejście do ergonomii i fotografowania. Sprawdziliśmy jak wypada w praktyce.
0
Sigma 100-400 mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary - zdjęcia przykładowe
8 Wrz 2017
Postanowiliśmy sprawdzić, czy Sigma 100-400 mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary ma szansę stać się jednym z bardziej uniwersalnych szkieł w segmencie telezoomów. Zobaczcie przykładowe zdjęcia, które zrobiliśmy w warszawskim ZOO.
0