Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe

Ciekawi czy trzecia odsłona reporterskiego zooma Canona spełni oczekiwania profesjonalistów? Zobaczcie, jak w praktyce wypada najnowszy model EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM.

Autor: Michał Chrzanowski

26 Listopad 2018
Artykuł na: 4-5 minut

Na początku czerwca tego roku Canon odświeżył jedną z najbardziej popularnych i zarazem najbardziej cenionych konstrukcji przez profesjonalnych fotografów. EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM to już trzecia generacja i następca flagowego reporterskiego zooma producenta. Nowy model zaprojektowano pod kątem najwyższej wydajności i solidności, a elementy ochronne wykorzystane w tym obiektywie mają pomóc sprawdzić się w najbardziej wymagających warunkach. Do tego otrzymujemy zaawansowaną optykę wspieraną wydajnym systemem stabilizacji obrazu. 

Jak zaznacza producent, podczas opracowywania tego modelu opierał się on na opinii samych użytkowników. „Od zawsze, projektując nowe rozwiązania optyczne, na pierwszym planie stawiamy potrzeby naszych klientów, chcąc zapewnić im pewność i elastyczność w opowiadaniu historii za pomocą fotografii. EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM dołącza do kultowej serii L, co oznacza, że jego konstrukcja jest z jednej strony wszechstronna i wydajna pod względem optycznym, z drugiej - wytrzymała i kompaktowa.“ 

Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM jest już dostępny w sprzedaży w cenie około 9 900 zł. Poniższe zdjęcia przykładowe wykonaliśmy aparatem Canon EOS 5D Marki III.

Zdjęcia przykładowe

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 190 mm

1/60s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 70 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/125s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 400, ogniskowa: 200 mm

1/800s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/640s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 115 mm

1/250s, f/8, ISO 200, ogniskowa: 100 mm

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 640, ogniskowa: 200 mm

1/400s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/5.6, ISO 500, ogniskowa: 135 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 800, ogniskowa: 200 mm

1/400s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/125s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 250, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm

1/250s, f/8, ISO 1600, ogniskowa: 200 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/20s, f/10, ISO 100, ogniskowa: 190 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 70 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/8, ISO 400, ogniskowa: 70 mm

1/320s, f/11, ISO 800, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/16, ISO 1600, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/22, ISO 2500, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/32, ISO 6400, ogniskowa: 70 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/4, ISO 320, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/8, ISO 1000, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/11, ISO 2000, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/16, ISO 4000, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/22, ISO 10000, ogniskowa: 200 mm

1/200s, f/32, ISO 12800, ogniskowa: 200 mm
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Unikalny zoom RF 70-200 mm f/2.8 IS USM Z oraz stałki RF 50 mm f/1.4 VCM i 24 mm f/1.4 VCM wzbogacają katalog szkieł Canona przeznaczonych jednocześnie do filmu i fotografii. Nowym...
24
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS to unikalny teleobiektyw, który łączy wysoką jakość optyczną z wyjątkowo lekką i kompaktową jak na tę klasę obiektywu obudową. O tym jak sprawdza się w rzeczywistej...
32
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Nowa portretówka Sony to pierwsza stałka ze zaktualizowanej serii GM II. Otrzymujemy m.in. udoskonaloną, lżejszą konstrukcję, nowy silnik AF i jeszcze bardziej wyżyłowaną optykę. Czy...
37