Temat miesiąca
Newsy
Akcesoria
To nie aparat. Hobolite Iris to prawdopodobnie najbardziej wszechstronny mini LED jaki widzieliście
Aparaty
Rollei 35AF - wszystko, co musisz wiedzieć o nowym analogowym kompakcie
Obiektywy
Irix - jasne stałki taniej o 20%
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Testy
Nisi Swift System - test praktyczny filtrów typu add-on
Obiektywy
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN ART - test obiektywu
Akcesoria
Wandrd All-new Prvke 21 - test plecaka dla fotografa
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Chmury danych i serwery NAS dla fotografów i filmowców - przegląd rynku (2024)
Analizy
Aparat fotograficzny na wyjazd - przegląd najlepszych korpusów dla podróżników (2024)
Analizy
To karta graficzna decyduje dziś o wydajnej edycji. Laptopy ASUS z NVIDIA Studio w pracy z obrazem
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Zamykam oczy, wchodzę w ciemność - Tomasz Kawecki i Pochwała Cienia
Galerie
Przyznano fotograficzne nagrody Pulitzera 2024
Galerie
Zmiany w życiu matki i córki: Agnieszka Pazdykiewicz i projekt "Przejście"
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Ostre światło w fotografii - pomysły na kreatywną sesję portretową z użyciem strumienicy
Poradniki
Świeże pomysły na zdjęcia wiosny - poradnik pełen inspiracji
Poradniki
Zanim kupisz pierwsze tele, czyli wszystko co musisz wiedzieć o długich ogniskowych!
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Akcesoria
To nie aparat. Hobolite Iris to prawdopodobnie najbardziej wszechstronny mini LED jaki widzieliście
Aparaty
Rollei 35AF - wszystko, co musisz wiedzieć o nowym analogowym kompakcie
Obiektywy
Irix - jasne stałki taniej o 20%
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Testy
Nisi Swift System - test praktyczny filtrów typu add-on
Obiektywy
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN ART - test obiektywu
Akcesoria
Wandrd All-new Prvke 21 - test plecaka dla fotografa
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Chmury danych i serwery NAS dla fotografów i filmowców - przegląd rynku (2024)
Analizy
Aparat fotograficzny na wyjazd - przegląd najlepszych korpusów dla podróżników (2024)
Analizy
To karta graficzna decyduje dziś o wydajnej edycji. Laptopy ASUS z NVIDIA Studio w pracy z obrazem
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Zamykam oczy, wchodzę w ciemność - Tomasz Kawecki i Pochwała Cienia
Galerie
Przyznano fotograficzne nagrody Pulitzera 2024
Galerie
Zmiany w życiu matki i córki: Agnieszka Pazdykiewicz i projekt "Przejście"
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Ostre światło w fotografii - pomysły na kreatywną sesję portretową z użyciem strumienicy
Poradniki
Świeże pomysły na zdjęcia wiosny - poradnik pełen inspiracji
Poradniki
Zanim kupisz pierwsze tele, czyli wszystko co musisz wiedzieć o długich ogniskowych!
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Obiektywy
Maciej Luśtyk
Meike MK 6-11 mm f/3.5 - fisheye zoom do aparatów APS-C
#Photokina2018 Rodzina szkieł Meike powiększyła się właśnie o kolejny ciekawy obiektyw. MK 6-11 mm f/3.5 to manualne rybie oko z zoomem, dedykowane lustrzankom z matrycami APS-C.
1
28 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Zeiss Batis 40 mm f/2 Close Focus - nowy obiektyw w rodzinie
Linia szkieł Zeissa do aparatów Sony E powiększa się o model o ogniskowej 40 mm, który wypełnia lukę w dotychczasowej ofercie. Uniwersalna ogniskowa i krótka minimalna odległość ostrzenia mają sprawić, że znajdzie się dla niego...
0
28 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Panasonic zapowiada obiektyw 10-25 mm f/1.7 - jedyny tak jasny zoom do Mikro Cztery Trzecie
#Photokina2018 Podczas wczorajszej konferencji Panasonica oczy wszystkich zwrócone były w stronę świetnie...
0
26 Wrzesień 2018
Krzysztof Mularczyk
Trzy jasne stałki i dwa teleobiektywy - Sigma wprowadza na rynek kolejne ciekawe obiektywy
#Photokina2018 Po raz kolejny Sigma zaskakuje swoimi konstrukcjami. Pełnoklatkowe stałki 28 mm i 40 mm o świetle 1.4, 56 mm f/1.4 dla...
0
25 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Hasselblad XCD 80 mm f/1.9, 65 mm f/2.8 i 135 mm f/2.8 - trzy nowe szkła do średniego formatu
#Photokina2018 Hasselblad zaprezentował dziś 3 nowe ciekawe obiektywy do bezlusterkowego aparatu X1D, w tym swój najjaśniejszy obiektyw w historii - XCD 80 mm f/1.9.
0
25 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Venus Optics pokaże na Photokinie 12 nowych szkieł Laowa - od rybiego oka, przez szerokokątny zoom...
Venus Optics w krótkim czasie wybił się na jednego z najprężniej działających producentów manualnej optyki. Na targach Photokina zobaczymy aż 7 nowych pozycji i 5 kolejnych wariantów znanych konstrukcji, w tym modele...
0
24 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1 - nowy król obiektywów makro?
Marka Irix, która dostarczyła nam dwóch bardzo ciekawych obiektywów szerokokątnych wkracza na rynek z modelem tele makro, który ma być jedną z najdoskonalszych konstrukcji przeznaczonych do fotografowania małych...
0
24 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Irix Dragonfly - nowy obiektyw już za kilka dni
Dwa lata temu Irix odważnie wkroczył na rynek obiektywów szerokokątnych. Do tej pory w ofercie pojawiły się jednak tylko dwa obiektywy. Kolejny mamy zobaczyć już za kilka dni, podczas targów Photokina 2018. Czego się...
0
21 Wrzesień 2018
Michał Chrzanowski
Tokina Opera 50 mm f/1.4 FF - znamy już wszystkie szczegóły, w tym cenę i dostępność
Tokina odkryła już wszystkie karty o modelu Opera 50 mm f/1.4 FF - pierwszym reprezentancie nowej profesjonalnej linii obiektywów producenta. Jasny standard to przede wszystkim...
0
21 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Sony 24 mm f/1.4 GM - jasny, kompaktowy szeroki kąt dla fotografów i filmowców
Najnowsze szkło w rodzinie Sony to gratka dla wszystkich fanów szerokiego kąta. W kompaktowym korpusie zamyka zaawansowaną optykę, a możliwość przełączenia pierścienia przysłony w tryb bezstopniowy i liniowe przełożenie...
0
20 Wrzesień 2018
Michał Chrzanowski
Voigtlander Color-Skopar 21 mm f/3.5 Aspherical oficjalnie zaprezentowany
Po miesiącach oczekiwań Voigtlander w końcu zaprezentował model Color-Skopar 21 mm f/3.5 Aspherical - szerokokątną stałkę zoptymalizowaną pod względem sensorów o dużej rozdzielczości stosowanych w pełnoklatkowych...
0
20 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Nowe szkła Sigmy na horyzoncie. Czy na Photokinie zobaczymy aż 5 nowych obiektywów?
Jeśli wierzyć plotkom, już niebawem fani obiektywów Sigmy będą mieli kolejny powód do świętowania. Jak donosi serwis Nokishita, już niedługo premierę będzie miało 5 ciekawych szkieł, w tym model 70-200 mm.
0
19 Wrzesień 2018
Michał Chrzanowski
Thingyfy Pinhole Pro i Pro S - dwa obiektywy otworkowe już dostępne w sprzedaży
Pamiętacie firmę Thingyfy? O tym producencie po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2017 roku, kiedy to światu zaprezentował dwa rozwiązania przeznaczone do fotografii otworkowej. Teraz modele Pinhole Pro o zmiennej średnicy...
0
17 Wrzesień 2018
Michał Chrzanowski
Voigtlander Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical - już dostępny w przedsprzedaży
Voigtlander Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical z mocowaniem Leica M trafił wreszcie do przedsprzedaży. Zobaczcie ile trzeba zapłacić za jasny standard, który pod każdym względem ma być „wyjątkową konstrukcją“.
0
14 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Sigma Cine 28 mm T1.5 FF, 40 mm T1.5 FF, 105 mm T1.5 FF - kolejne superjasne stałki dla filmowców
Sigma nie zwalnia tempa. Tym razem poszerza zaprezentowaną przed dwoma laty serię filmowych obiektywów Cine o trzy jasne modele, które mają być zoptymalizowane pod względem pracy z rozdzielczością 8K.
0
11 Wrzesień 2018
Michał Chrzanowski
ExperimentalOptics 35 mm f/2.7 - oto najmniejszy pełnoklatkowy obiektyw typu pancake na świecie
7 mm grubości, stała przysłona f/2.7 i ogniskowa 35 mm, optyka o ponadprzeciętnej jakości obrazu oraz kompatybilność z większością systemów - to tylko niektóre cechy obiektywu...
0
11 Wrzesień 2018
Maciej Luśtyk
Canon EF-M 32 mm f/1.4 STM - jasny standard nareszcie dołącza do systemu EOS M
Dziś swoje święto ma nie tylko pełnoklatkowy bezlusterkowiec Canona. Użytkownicy aparatów EOS M doczekali się wreszcie jasnego obiektywu standardowego, który był długo oczekiwanym i potrzebnym dodatkiem w tym...
0
5 Wrzesień 2018
Michał Chrzanowski
Canon EF 400 mm f/2.8L IS III USM i EF 600 mm f/4L IS III USM to dwa profesjonalne...
Canon odświeżył dziś także swoje największe flagowe armaty. Trzecia odsłona modeli EF 400 mm f/2.8L i 600 mm f/4L to między innymi wyraźnie mniejsza waga uszczelnionych tubusów i jeszcze bardziej usprawniona...
0
5 Wrzesień 2018
Poprzedni
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
Następny