Zdjęcia przykładowe

Wyniki testu:
Jakość obrazu:
7.5
Cena / Jakość:
8
Optyka:
8
Budowa:
8
Marka:
Panasonic
Nasza ocena:

84%

Dziś sprawdzamy czy druga odsłona reporterskiego zooma Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. o ekwiwalencie 70-200 mm f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa.

Autor: Michał Chrzanowski

7 Październik 2018
Artykuł na: 29-37 minut
Spis treści

Zdjęcia przykładowe

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/2000s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 400, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/1600s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 39 (ekwiwalent dla pełnej klatki 78)

1/6400s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/800s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/2000s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/3200s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/2000s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/800s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 85 (ekwiwalent dla pełnej klatki 170)

1/320s, f/11, ISO 320, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/5000s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 1250, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/800s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/8s, f/10, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/1600s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 49 (ekwiwalent dla pełnej klatki 98)

1/800s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 500, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/1600s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/640s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/400s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/1300s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

Zakres przysłon - ogniskowa: 35 mm (ekwiwalent 70 mm)

1/320s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/4, ISO 500, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/5.6, ISO 1000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/8, ISO 2000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/11, ISO 4000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/16, ISO 8000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/22, ISO 16000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

Zakres przysłon - ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent 200 mm)

1/320s, f/2.8, ISO 500, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/4, ISO 1000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/5.6, ISO 2000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/3200s, f/8, ISO 4000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/11, ISO 8000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/16, ISO 16000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/250s, f/22, ISO 25600, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Spis treści

Następna

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Sigma 24 mm f/2 DG DN i 90 mm f/2.8 DG DN - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Sigma 24 mm f/2 DG DN i 90 mm f/2.8 DG DN - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Dwa nowe modele Sigma z linii Contemporary, to stylowe, świetnie wykonane i przede wszystkim bardzo kompaktowe stałki. Jak spisują się w praktyce? Mieliśmy okazję to sprawdzić podczas krótkich,...
17
Canon RF 70-200 mm f/4L IS USM - test obiektywu
Canon RF 70-200 mm f/4L IS USM - test obiektywu
Kompaktowy Canon RF 70-200 mm f/4L IS USM ma być najbardziej atrakcyjną opcją na wejście w świat reporterskich długich zoomów we współczesnych systemach...
18
Canon RF 100 mm f/2.8L Macro IS USM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Canon RF 100 mm f/2.8L Macro IS USM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Czy następca cenionego modelu Canon EF 100 mm f/2.8L Macro IS to konstrukcja jeszcze doskonalsza? Na papierze możliwości robią wrażenie. A jak jest w praktyce? W oczekiwaniu na pełny test...
37