Feiyu Tech a2000 - profesjonalny gimbal do lustrzanek i bezlusterkowców, o udźwigu 2 kg

Feiyu Tech a2000 - profesjonalny gimbal do lustrzanek i bezlusterkowców, o udźwigu 2 kg

Gimbale Feiyu Tech cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników kamer sportowych. Teraz, dzięki funkcjonalnemu modelowi a2000 producent chce przyciągnąć do siebie także więcej zawodowców, który do filmowania wykorzystują lustrzanki i bezlusterkowce. Na pierwszy rzut oka stosunek ceny do jakości wygląda bardzo obiecująco.

Stabilizator Feiyu Tech a2000 to następca dobrze ocenianego modelu MG V2. To jednak coś więcej niż tylko kosmetyczne zmiany - liczba usprawnień pokazuje, że to akcesorium znacznie wyższej klasy.

Nowe możliwości

Po pierwsze, zwiększono udźwig urządzenia. Teraz gimbal będzie w stanie unieść sprzęt o wadze do 2 kg, co pozwoli podpiąć do niego profesjonalne lustrzanki z jasnymi szkłami, a nawet zoomami. Otrzymujemy też nieograniczony zakres obrotu wszystkich osi urządzenia, a silniki nie wymagają już ręcznego ustawiania mocy - gimbal zrobi to automatycznie podczas włączania. Stabilizator otrzymał też szybkozłączkę do aparatu, a jego ramiona wyposażono w system pozwalający na szybkie ustawienie środka ciężkości. Usprawniono także algorytm odpowiadający za odpowiednie stabilizowanie aparatu.

Standardowo gimbal oferuje 3 tryby pracy: Pan (płynne podążanie za ruchem operatora na osi "pan" – osie "tilt" i "roll" zablokowane), Follow (płynne podążanie za ruchem operatora na osiach "tilt" i "pan" – oś "roll" zablokowana) oraz Lock (wszystkie osie zablokowane – kamera utrzymuje stałe położenie i kierunek). Ruchami gimbala sterujemy zaś 4-osiowym joystickiem.

 

Oprócz tego, gimbal pozwala na podłączenie wężyka spustowego i wyzwalanie migawki z poziomu rękojeści, oferuje wskaźniki LED informujące o stanie akumulatora i posiada moduł Bluetooth, który łącząc się z dedykowaną aplikacją Feiyu On pozwoli na zdalne sterowanie urządzeniem. Otrzymujemy także możliwość zaprogramowania ruchów aparatu, co umożliwi na przykład tworzenie dynamicznych, ciekawie wyglądających filmów poklatkowych.

Gimbal charakteryzować ma się także wysoką jakością wykonania. Sylikonowe wykończenie rączki, ergonomiczne rozłożenie przycisków funkcyjnych oraz umiejscowienie joysticka zapewnić mają komfort użytkowania oraz pełną kontrolę nad pracą urządzenia. Aluminiowa konstrukcja zagwarantować ma z kolei wytrzymałość przy jednoczesnych zachowaniu niskiej wagi.

Cena i dostępność

Atrakcyjnie prezentuje się także cena urządzenia. Za wersję podstawową, wyposażoną w pojedynczy uchwyt zapłacimy 2599 zł brutto. Zestaw z dodatkowym podwójnych uchwytem to koszt rzędu 2999 zł brutto. Podwójny uchwyt możemy także zakupić osobno w cenie 859 zł brutto.

Więcej informacji o urządzeniu znajdziecie pod adresem feiyu-tech.pl.

 

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

 
Komentarze
Polecane artykuły
BenQ SW240 - test monitora
4 Gru 2018
Nareszcie na rynku pojawił się budżetowy monitor ze sprzętową kalibracją, który ma oferować bardzo dobrą jakość obrazu i świetną ergonomię za naprawdę nieduże pieniądze. Sprawdzamy, czy BenQ SW240 ma szansę przekonać do siebie miłośników fotografii.
4
Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - test obiektywu
30 Lis 2018
Wysoka wydajność, wytrzymałość i niezawodność - mają to być trzy przymioty trzeciej odsłony reporterskiego zooma Canona. Czy w takim razie mamy do czynienia z poważnymi usprawnieniami, czy raczej lekką kosmetyką obiektywu kierowanego do profesjonalistów? Sprawdźmy to!
3
Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe
26 Lis 2018
Ciekawi czy trzecia odsłona reporterskiego zooma Canona spełni oczekiwania profesjonalistów? Zobaczcie, jak w praktyce wypada najnowszy model EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM.
5
Fujifilm X-T3 - test aparatu
14 Lis 2018
Najnowszy bezlusterkowiec Fujifilm pretenduje do miana króla segmentu APS-C i jednego z najbardziej uniwersalnych aparatów w ogóle. Sprawdzamy, na co go stać.
13