Odwaga Nikona Polska nagrodzona w konkursie Kreatura 2005

Autor: Marta Majewska

9 Maj 2005
Artykuł na: 2-3 minuty
Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005. "Takie kampanie mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki odwadze klienta" - przekonuje Dyrektor Kreatywny wyróżnionej agencji.

Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005, którego głównymi kryteriami są oryginalność pomysłu i jakości jego wykonania Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Boba Garfielda nagrodziło kampanię "Odwagi" ("Footbalista" i "Tygrys"), wprowadzającą na rynek lustrzankę D70, layout "Kolor lidera" informujący o rekordowych wynikach sprzedaży oraz ambientową kampanię"Przyjemnie cienki" realizowaną dla modelu Coolpix 3700.

Kampania modelu D70 była pierwszym tak odważnym działaniem na polskim rynku fotograficznym. Wykorzystany pomysł wychodził poza dotychczasowe schematy reklamy produktów foto, budząc różne reakcje, ale przede wszystkim przyciągając uwagę. Co ważne, kolejne reklamy zostały przygotowane konsekwentnie w podobnej konwencji, co zaowocowało 900% wzrostem wartościowych udziałów rynkowych w 2004 roku.

Jak słusznie podkreśla Paweł Lis, Dyrektor Kreatywny Paralotnej Nie wystarczy, że agencja reklamowa dysponuje dużym potencjałem kreatywnym. Takie kampanie jak "Odwagi" mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki "odwadze" klienta.

Zatem gratulujemy zespołowi Nikonowi Odwagi.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
Wystartowała kolejna edycja „najbogatszego” konkursu fotograficznego na świecie. W tym roku organizatorzy Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum International Photography Award...
7
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6