Z archiwum fotopolis.pl - fotografowanie kompaktem i obiektywy do lustrzanek cyfrowych

Mamy nadzieję, że pod choinką znalazło się wiele fotograficznych prezentów. Teraz trzeba je dobrze wykorzystać. Bez względu na to czy prezentem świątecznym był cyfrowa lustrzanka, kompakt lub oprogramowanie w archiwum fotopolis.pl znajdziecie odpowiednie artykuły poradnikowe. W tym tygodniu przypominamy nadal aktualne cykle o fotografowaniu kompaktami i o obiektywach do lustrzanek cyfrowych.
W przeprowadzonej przez nas niedawno ankiecie czytelników dostaliśmy wiele próśb o artykuły na tematy, które już na fotopolis.pl były poruszane. Rozumiemy, że w ciągu ostatnich lat grono czytelników znacznie się powiększyło, a nie wszyscy wgłębili się w archiwum naszego serwisu zawierające grubo ponad 8000 tekstów. Dlatego też przez najbliższe soboty będziemy przypominać Wam najciekawsze cykle z archiwum fotopolis.pl. Na pierwszy ogień idą dwie serie, które będą bardzo aktualne w kontekście nowych aparatów, których - jak mamy nadzieję - przybyło z okazji świąt.

Mimo, że większość czytelników fotopolis.pl to doświadczeni fotografujący, to na pewno są w wśród Was lub wśród Waszej rodziny i znajomych osoby, które właśnie otrzymały swój pierwszy aparat cyfrowy. Dla tych osób przypominamy cykl "Fotografowanie kompaktami" - poradnik dla zupełnie początkujących. Znajdziecie w nim podstawowe informacje, które każdy nowy użytkownik aparatu cyfrowego powinien wiedzieć. Dzięki temu unikniecie podstawowych błędów, wykorzystacie w pełni możliwości aparatu cyfrowego i w rezultacie otrzymacie piękne zdjęcia. Kiedy już przeczytacie pierwszą część, na dole w sekcji "Czytaj także... znajdziecie linki do pozostałych odcinków cyklu.

trzymanie aparatu wydaje się sprawą prostą, a jednak wiele osób robi to źle

Jeżeli pierwsze kroki już są za Wami i a Święty Mikołaj złożył właśnie na Wasze ręce nowiutką cyfrową lustrzankę, z pewnością zainteresuje Was cykl Obiektyw do lustrzanki cyfrowej - przewodnik dla zupełnie początkujących, którego dwanaście części opisuje wszystko co powinniście wiedzieć o doborze obiektywów do lustrzanki cyfrowej. W tej serii dowiecie się także co oznaczają skróty i symbole umieszczane na obiektywach przez poszczególnych producentów. Przypominamy, że linki do dalszych części serii znajdują się pod każdym artykułem w sekcji Czytaj także...

zakup korpusu cyfrowej lustrzanki to dopiero początek wydatków - oby były trafione

Życzymy przyjemnej lektury i zapraszamy w przyszłym tygodniu po kolejną porcję "Z archiwum fotopolis.pl".
1
0
Cezary Janicki: „e-oko.pl to nie tylko sklep fotograficzny”
21 Cze 2019
O marzeniu, które przerodziło się w rzeczywistość, potrzebie ciągłego doskonalenia, zmieniającym się rynku fotograficznym i o tym dlaczego warto skupić się na człowieku, a nie samych liczbach - rozmawialiśmy z Cezarym Janickim, właścicielem e-oko.pl.
0
0