Zaawansowany obiektyw roku

Autor: Redakcja Fotopolis

20 Styczeń 2021
Artykuł na: 23-28 minut

Już szesnasty rok z rzędu prezentujemy najlepsze aparaty, obiektywy, akcesoria i wydarzenia fotograficzne minionego roku, które nasi czytelnicy wybrali w Plebiscycie Fotopolis i Digital Camera Polska. Zobaczcie, kto został laureatem najważniejszych nagród branżowych w Polsce.

Zaawansowany obiektyw roku 2020

Miejsce I - Tamron 17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD - 20% głosów

Obiektyw, który przeciera zupełnie nowy szlak. Ekwiwalent obiektywu 25-105 mm o dużej jasności, ze względu na możliwości i dobrą cenę ma szansę stać się jedną z najchętniej wybieranych pozycji w segmencie APS-C. [Czytaj więcej]

Miejsce II - Canon RF 70-200 mm f/4L IS USM - 18% głosów

Bezlusterkowa odsłona popularnego zooma 70-200 mm. Dzięki rekordowo kompaktowej i lekkiej budowie oraz zaawansowanej stabilizacji staje się dużo ciekawszą pozycją niż lustrzankowi poprzednicy. [Czytaj więcej]

Miejsce III - Irix 45 mm f/1.4 - 16% głosów

Jedyny manualny obiektyw w tegorocznym zestawieniu, który dzięki doskonałej jakości wykonania i świetnym wynikom optycznym może konkurować z zaawansowanymi natywnymi stałkami. [Czytaj więcej] 

Spis treści
Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły