Fotograficzna publikacja roku

Autor: Redakcja Fotopolis

20 Styczeń 2021
Artykuł na: 23-28 minut

Już szesnasty rok z rzędu prezentujemy najlepsze aparaty, obiektywy, akcesoria i wydarzenia fotograficzne minionego roku, które nasi czytelnicy wybrali w Plebiscycie Fotopolis i Digital Camera Polska. Zobaczcie, kto został laureatem najważniejszych nagród branżowych w Polsce.

Fotograficzna publikacja roku 2020

Miejsce I - Jacenty Dędek, "Portret Prowincji" - 40% głosów

Jacenty Dędek, wraz z Katarzyną Dędek, przez sześć i pół roku pytali mieszkańców polskich miasteczek o to, co ich napędza i daje chęć do życia. Powstał rozległy portret polskiej prowincji zamknięty w 360 stronach albumu. [Czytaj więcej]

Miejsce II - Archiwum Protestów Publicznych - Gazeta Strajkowa - 25% głosów

Gazeto-wystawa, będącą fotograficzną dokumentacją dotychczasowych zajść związanych ze strajkami przeciwko zaostrzeniu ustawy aborcyjnej. Wydarzenia tej jesieni widziane przez obiektywy czołowych polskich reporterów. [Czytaj więcej]

Miejsce III  - Mariusz Stachowiak, "Bo żyję" - 12% głosów

Wyjątkowa publikacja, ze zdjęciami wyjątkowego człowieka. Surowy i szczery do bólu zapis polskiej rzeczywistości końcówki XX wieku, autorstwa zmarłego przed 15 laty fotoreportera. [Czytaj więcej]

Spis treści

Następna

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły