Publikacja fotograficzna roku

Autor: Redakcja Fotopolis

1 Luty 2019
Artykuł na: 17-22 minuty

Już po raz czternasty wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Publikacja fotograficzna roku

Miejsce I - Hubert Humka, "Death Landscapes" (485 głosów)

Druga książka Huberta Humki opowiada o ludzkiej traumie za pomocą zdjęć z 13 miejsc, które były jej świadkiem. Wśród załączonych dokumentów można znaleźć m.in. nigdy wcześniej nie publikowany pamiętnik największego polskiego seryjnego zabójcy, czy SMS-y wysyłane przez uczestników zlotu młodzieżówki Norweskiej Partii Pracy w trakcie masakry dokonanej przez Andersa Breivika. [Zobacz więcej]

Miejsce II - Magdalena i Maksymilian Rigamonti, "Echo" (285 głosów)

Efekt pięcioletniej pracy Magdaleny i Maksymiliana Rigamonti - wielokrotnie nagradzanego fotoreportera i dziennikarki. Książka o miejscach,  które zniknęły ze współczesnych map Wołynia na Ukrainie. O poszukiwaniu śladów pamięci o tym, czego już nie ma. [Zobacz więcej

Miejsce III - Marta Szymańska i Rafał Milach, "Widzi-mi-się" (232 głosy)

To książka o fotografii dla trochę starszych dzieci i ciekawych świata dorosłych. Nie ma w niej jednak instrukcji, jak robić dobre zdjęcia. Jest za to wiele wskazówek, jak je oglądać. Udowadnia ona, że nie istnieje jedna poprawna odpowiedź na pytanie, co widzisz na zdjęciu. [Zobacz więcej

Spis treści

Następna

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły