Nagrody za najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2018 roku przyznane!

4

Autor: Redakcja Fotopolis

1 Luty 2019
Artykuł na: 4-5 minut

Już po raz czternasty wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Od początku stycznia nasi czytelnicy mogli głosować w plebiscycie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2018 roku. W tym roku aparaty, obiektyw, akcesoria, książki i wydarzenia rywalizowały ze sobą aż w 12 kategoriach.

W tym roku, ze względu na coraz bardziej zacierające się granice, po raz pierwszy w naszym plebiscycie nie rozgraniczaliśmy lustrzanek i bezlusterkowców. Zamiast tego przygotowaliśmy osobne kategorie dla zaawansowanych i amatorskich aparatów systemowych. Z kolei z racji rosnącej w ogromnym tempie rodziny akcesoriów wspomagających fotografowanie, przewidzieliśmy osobną sekcję dla dronów, gimbali i kamer sportowych. Jak zwykle, nie zabrakło też kategorii poświęconych zyskującym z roku na rok na popularności smartfonom czy książkom fotograficznym, które stają się coraz chętniej wybieraną formą wypowiedzi artystycznej.

W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tys. osób - dzięki Waszemu zaangażowaniu otrzymaliśmy rzetelny pogląd na to jakie produkty uważane są za najlepsze nie przez pisma czy portale branżowe, ale przez zwykłych użytkowników, czyli osoby, z których zdaniem producenci i organizatorzy imprez powinni liczyć się najbardziej.

Jak zwykle, wyniki niektórych kategorii były do przewidzenia, inne z kolei zupełnie nas (za pewne ie tylko) zaskoczyły, ale całość dobitnie pokazuje, że największą popularnością cieszą się po prostu produkty jakościowe i praktyczne, a także te, które wyznaczają nowe trendy, o czym świadczyć mogą wyniki kategorii poświęconych obiektywom i aparatom.

Producentom nagrodzonych produktów gratulujemy, a Wam dziękujemy za wzięcie udziału w plebiscycie. Wyniki poszczególnych kategorii znajdziecie na kolejnych stronach.

Spis treści

Poprzednia

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Ikea stworzyła kampanię z wirtualną modelką. Takich działań będzie coraz więcej
Ikea stworzyła kampanię z wirtualną modelką. Takich działań będzie coraz więcej
Nie spóźniają się, nie mają humorów, zawsze świetnie wyglądają i są wiecznie dostępne. Wirtualne modelki wkraczają do świata dużej reklamy.
37
1
Od dziś wyszukasz skradzione zdjęcia na Facebooku i Instagramie
Od dziś wyszukasz skradzione zdjęcia na Facebooku i Instagramie
Koniec z bezprawnym publikowaniem zdjęć? Nowe narzędzie Facebooka wykorzystuje technologię dopasowywania obrazu, aby pomóc twórcom i wydawcom chronić i zarządzać treściami graficznymi.
581
2
Sony idzie w ślady Nikona i opuszcza Brazylię
Sony idzie w ślady Nikona i opuszcza Brazylię
Likwidacja fabryki w Manaus i całkowite wycofanie się z brazylijskiego rynku. Sony opuszcza ten kraj po 48 latach obecności.
8
0
Powiązane artykuły