Nagrody za najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2018 roku przyznane!

Autor: Redakcja Fotopolis

1 Luty 2019
Artykuł na: 17-22 minuty

Już po raz czternasty wręczamy najważniejsze nagrody branżowe, których laureaci zostali wyłonieni przez naszych czytelników. Zobaczcie, które produkty i wydarzenia fotograficzne minionego roku uznaliście za najlepsze.

Od początku stycznia nasi czytelnicy mogli głosować w plebiscycie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2018 roku. W tym roku aparaty, obiektyw, akcesoria, książki i wydarzenia rywalizowały ze sobą aż w 12 kategoriach.

W tym roku, ze względu na coraz bardziej zacierające się granice, po raz pierwszy w naszym plebiscycie nie rozgraniczaliśmy lustrzanek i bezlusterkowców. Zamiast tego przygotowaliśmy osobne kategorie dla zaawansowanych i amatorskich aparatów systemowych. Z kolei z racji rosnącej w ogromnym tempie rodziny akcesoriów wspomagających fotografowanie, przewidzieliśmy osobną sekcję dla dronów, gimbali i kamer sportowych. Jak zwykle, nie zabrakło też kategorii poświęconych zyskującym z roku na rok na popularności smartfonom czy książkom fotograficznym, które stają się coraz chętniej wybieraną formą wypowiedzi artystycznej.

W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tys. osób - dzięki Waszemu zaangażowaniu otrzymaliśmy rzetelny pogląd na to jakie produkty uważane są za najlepsze nie przez pisma czy portale branżowe, ale przez zwykłych użytkowników, czyli osoby, z których zdaniem producenci i organizatorzy imprez powinni liczyć się najbardziej.

Jak zwykle, wyniki niektórych kategorii były do przewidzenia, inne z kolei zupełnie nas (za pewne ie tylko) zaskoczyły, ale całość dobitnie pokazuje, że największą popularnością cieszą się po prostu produkty jakościowe i praktyczne, a także te, które wyznaczają nowe trendy, o czym świadczyć mogą wyniki kategorii poświęconych obiektywom i aparatom.

Producentom nagrodzonych produktów gratulujemy, a Wam dziękujemy za wzięcie udziału w plebiscycie. Wyniki poszczególnych kategorii znajdziecie na kolejnych stronach.

Spis treści

Poprzednia

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły