Canon Cinema Roadshow 2015

0

Autor: Maciej Luśtyk

10 Wrzesień 2015
Artykuł na: 4-5 minut
Canon zaprasza na drugą edycję cyklu bezpłatnych warsztatów i prezentacji Canon Cinema Roadshow, podczas których będzie można zapoznać się z najnowszym sprzętem filmowym producenta W tym roku impreza odwiedzi 4 polskie miasta: Wrocław, Kraków, Gdańsk i Warszawę.

Canon Cinema Roadshow 2015 to druga edycja warsztatów, których pierwsza odsłona cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Impreza skierowana jest do osób profesjonalnie zajmujących się filmowaniem: operatorów, kierowników produkcji, kolorystów, dźwiękowców, reporterów, przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych, a także studentów uczelni filmowych. Podczas warsztatów specjaliści z firmy Canon oraz zaproszeni eksperci pokażą możliwości najnowszego sprzętu i pomogą dobrać odpowiednie rozwiązania do konkretnych potrzeb.

Podczas tegorocznej edycji Canon Cinema Roadshow będzie można zapoznać się między innymi z serią kamer i obiektywów filmowych Cinema EOS (w tym z nowymi modelami kamer: C100MKII i C300MKII), kamerami reporterskimi serii XF i XA, kamerą XC 10 i aparatem 1D C z obiektywami serii „L.

Na przełomie września i października impreza odwiedzi 4 polskie miasta. Poniżej prezentujemy harmonogram spotkań:

22 wrzesnia, Wrocław

Multikino, Pl. Grundwaldzki 22

24 września, Kraków

Multikino, ul. Dobrego Pasterza 128

29 września, Gdańsk

Mulitkino, Al. Zwycięstwa 14

1 października, Warszawa

Mulitkino, Al. KEN 60

Udział w warsztatach jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej informacji na temat imprezy i formularz rejestracyjny znajdziecie na stronie canon.pl/cinemaroadshow

5
0
34
0
89
0