Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - część 16, "Przenośne słońce”

Autor: Michał Sułkiewicz

27 Grudzień 2014
Artykuł na: minutę
Szesnasty odcinek naszych wideo porad znowu zabierze nas do fancuskiego Lyonu, gdzie Bryan Peterson będzie kontynuował porady dotyczące użycia lampy błyskowej. Tym razem do zdjęć portretowych.

Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na kolejny odcinek cyklu fotograficznych porad wideo. Znowu lądujemy w Lyonie i ponowni zajmiemy się tematem lampy błyskowej w fotografii portretowej. Dowiemy się jak korzystać z lampy błyskowej w plenerze, jak eliminować światło zastane, a także dlaczego warto fotografować w trybie manualnym.

W tym roku na gwiazdkę podaruj swoim bliskim, znajomym lub sobie samemu fantastyczny, oryginalny prezent – kurs fotografii! Serdecznie zapraszamy na skuteczne, sprawdzone na całym świecie kursy kreatywnej, świadomej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona (www.ppsop.pl).

Nowe kursy już od 6 marca 2015 roku - info: {LNK|http://polish.ppsop.com/courses.aspx;http://polish.ppsop.com/courses.aspx.

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pluczymy świadomej fotografii.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (9)