Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - część 16, "Przenośne słońce”

0

Autor: Michał Sułkiewicz

27 Grudzień 2014
Artykuł na: 4-5 minut
Szesnasty odcinek naszych wideo porad znowu zabierze nas do fancuskiego Lyonu, gdzie Bryan Peterson będzie kontynuował porady dotyczące użycia lampy błyskowej. Tym razem do zdjęć portretowych.

Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na kolejny odcinek cyklu fotograficznych porad wideo. Znowu lądujemy w Lyonie i ponowni zajmiemy się tematem lampy błyskowej w fotografii portretowej. Dowiemy się jak korzystać z lampy błyskowej w plenerze, jak eliminować światło zastane, a także dlaczego warto fotografować w trybie manualnym.

W tym roku na gwiazdkę podaruj swoim bliskim, znajomym lub sobie samemu fantastyczny, oryginalny prezent – kurs fotografii! Serdecznie zapraszamy na skuteczne, sprawdzone na całym świecie kursy kreatywnej, świadomej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona (www.ppsop.pl).

Nowe kursy już od 6 marca 2015 roku - info: {LNK|http://polish.ppsop.com/courses.aspx;http://polish.ppsop.com/courses.aspx.

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pluczymy świadomej fotografii.

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Zapragnąłeś filmowych ujęć, ale nie stać cię na gimbal? Przy odrobinie zacięcia poradzisz sobie z tym, co masz pod ręką.
8
0
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Jeśli w okresie epidemii ciągle mało wam nauki, mamy dla was kolejną porcję przystępnie podanej, użytecznej wiedzy. Kursy Photography Life to świetny punkt zaczepienia...
43
1
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Przedmioty wokół nas można pogrupować na te interesujące od razu i te, które stają się piękne w obiektywie makro. Dzisiaj sprawdzimy, jak rzeczy zwykłe, które każdy z...
72
1
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (9)