Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - część 14, "Zgłębianie tematu"

0

Autor: Michał Sułkiewicz

13 Grudzień 2014
Artykuł na: 4-5 minut
Kontynuujemy edukacyjną wycieczkę po europejskich miastach. Czternasty odcinek naszego cyklu przygotowanego dla czytelników fotopolis.pl przez Szkołę Perfekcyjnej Fotografii i Bryana Petersona wraca do podstaw. Zobaczymy jak ustawiać ekspozycję podczas fotografowania wieczornych pejzaży miejskich.

Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na kolejny odcinek cyklu fotograficznych porad wideo. Czasami warto wrócić do podstaw, żeby twórczo rozwijać się na podstawie rzetelnej wiedzy. Dlatego też Bryan Peterson pokaże nam jak prawidłowo ustawiać ekspozycję podczas wieczornych zdjęć pejzaży miejskich. W tym celu odwiedzamy francuski Lyon.

Serdecznie zapraszamy na skuteczne, sprawdzone na całym świecie kursy kreatywnej, świadomej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona (www.ppsop.pl).

Zapisz się na dowolny kurs w 2015 roku do 16 grudnia i uzyskaj 25% zniżki, info: http://polish.ppsop.com/courses.aspx

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pluczymy świadomej fotografii.

5
0
34
0
89
0
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (10)