Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - część 14, "Zgłębianie tematu"

Autor: Michał Sułkiewicz

13 Grudzień 2014
Artykuł na: minutę
Kontynuujemy edukacyjną wycieczkę po europejskich miastach. Czternasty odcinek naszego cyklu przygotowanego dla czytelników fotopolis.pl przez Szkołę Perfekcyjnej Fotografii i Bryana Petersona wraca do podstaw. Zobaczymy jak ustawiać ekspozycję podczas fotografowania wieczornych pejzaży miejskich.

Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na kolejny odcinek cyklu fotograficznych porad wideo. Czasami warto wrócić do podstaw, żeby twórczo rozwijać się na podstawie rzetelnej wiedzy. Dlatego też Bryan Peterson pokaże nam jak prawidłowo ustawiać ekspozycję podczas wieczornych zdjęć pejzaży miejskich. W tym celu odwiedzamy francuski Lyon.

Serdecznie zapraszamy na skuteczne, sprawdzone na całym świecie kursy kreatywnej, świadomej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona (www.ppsop.pl).

Zapisz się na dowolny kurs w 2015 roku do 16 grudnia i uzyskaj 25% zniżki, info: http://polish.ppsop.com/courses.aspx

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pluczymy świadomej fotografii.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (10)