Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - część 15, "Kadrowanie i elementy kompozycji"

Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - część 15, "Kadrowanie i elementy kompozycji"
Piętnasty odcinek naszego cyklu przygotowanego dla czytelników fotopolis.pl przez Szkołę Perfekcyjnej Fotografii i Bryana Petersona dalej zajmuje się podstawami. Poznacie lub odświeżycie sobie wiedzę na temat kadrowania i kompozycji.
Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na kolejny odcinek cyklu fotograficznych porad wideo. Kontynuujemy odświeżanie podstawowej wiedzy. Dziś o kadrowaniu i kompozycji.

W tym roku na gwiazdkę podaruj swoim bliskim, znajomym lub sobie samemu fantastyczny, oryginalny prezent – kurs fotografii! Serdecznie zapraszamy na skuteczne, sprawdzone na całym świecie kursy kreatywnej, świadomej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona (www.ppsop.pl).
Nowe kursy już od 6 marca 2015 roku - info: {LNK|http://polish.ppsop.com/courses.aspx;http://polish.ppsop.com/courses.aspx.

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pluczymy świadomej fotografii.
0
1
0
0