Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - test obiektywu

Wyniki testu:
Jakość obrazu:
7.5
Cena / Jakość:
8
Optyka:
8
Budowa:
8
Marka:
Panasonic
Nasza ocena:

84%

Dziś sprawdzamy czy druga odsłona reporterskiego zooma Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. o ekwiwalencie 70-200 mm f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa.

27
Michał Chrzanowski
7 Październik 2018
Artykuł na: 29-37 minut
Spis treści

Zdjęcia przykładowe

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/2000s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 400, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/1600s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 39 (ekwiwalent dla pełnej klatki 78)

1/6400s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/800s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/2000s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/3200s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/2000s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/800s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 85 (ekwiwalent dla pełnej klatki 170)

1/320s, f/11, ISO 320, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/5000s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 1250, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/800s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/8s, f/10, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/1600s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 49 (ekwiwalent dla pełnej klatki 98)

1/800s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 500, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/1600s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/640s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/2500s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/400s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/1300s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

Zakres przysłon - ogniskowa: 35 mm (ekwiwalent 70 mm)

1/320s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/4, ISO 500, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/5.6, ISO 1000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/8, ISO 2000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/11, ISO 4000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/16, ISO 8000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

1/320s, f/22, ISO 16000, ogniskowa: 35 (ekwiwalent dla pełnej klatki 70)

Zakres przysłon - ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent 200 mm)

1/320s, f/2.8, ISO 500, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/4, ISO 1000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/5.6, ISO 2000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/3200s, f/8, ISO 4000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/11, ISO 8000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/320s, f/16, ISO 16000, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)

1/250s, f/22, ISO 25600, ogniskowa: 100 (ekwiwalent dla pełnej klatki 200)
Dodaj ocenę i odbierz darmowy numer DCP
Digital Camera Polska
Spis treści
Wyniki testu:
Jakość obrazu:
7.5
Cena / Jakość:
8
Optyka:
8
Budowa:
8
Nasza ocena:

84%

Następna

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD - test autorski
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD - test autorski
Pokazany w czerwcu Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD to kolejny jasny i przystępny cenowo zoom z oferty skierowanej do użytkowników systemu Sony E. Sprawdzamy czy jest tak dobry, jak wskazywałaby...
37
4
Sigma 14-24 mm f/2.8 DG DN ART - test obiektywu
Sigma 14-24 mm f/2.8 DG DN ART - test obiektywu
Ultraszerokokątny zoom Sigmy ma być doskonałą propozycją dla fotografów krajobrazu, architektury i miłośników nocnego nieba. Czy pod względem optyki jest tak świetny...
10
3
Nikon Nikkor Z 58 mm f/0.95 S Noct - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Nikon Nikkor Z 58 mm f/0.95 S Noct - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Co potrafi najjaśniejsza (i najdroższa) stałka Nikon Nikkor? W nasze ręce wpadł jeden z pierwszych egzemplarzy tego niezwykłego szkła. Oto nasze pierwsze...
61
16