Zeiss zbliża się do swoich użytkowników poświęcając im nową platformę

Zeiss wystartował z plaftormą Lenspire, która ma być źródłem wiedzy i inspiracji dla użytkowników szkieł producenta. Znajdziemy tam najświeższe nowości, informacje i artykuły pisane przez ambasadorów marki.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Serwis Lenspire ma służyć jako kompletne źródło informacji na temat obiektywów firmy Zeiss. Podzielona na kategorie poświęcone poszczególnym zagadnieniom, platforma oferuje porady, artykuły opisujące użycie szkieł w różnych zastosowaniach, komentarze ambasadorów marki, szczegółowe opisy szkieł, a także informacje o najnowszych wydarzeniach i produktach. Strona ma być regularnie aktualizowana o nowe treści.

“Wprowadzając platformę Lenspire wyznaczamy nowe standardy i chcemy traktować nasza grupę docelową jak swoich partnerów. Chcemy prowadzić otwarty dialog z użytkownikami” - mówi dyrektor działu marketingu firmy Zeiss, Dr. Simone Zaha.

Biorąc pod uwagę to, że w ostatnich czasach zwykłe formy promocji stają się coraz mniej efektywne, droga dotarcia do klientów upatrywana jest w właśnie w aktywizacji użytkowników. Zeiss najwyraźniej odrobił lekcję z marketingu i stara się podążać za najnowszymi trendami. Czy przyniesie to wymierne korzyści? Z pewnością pozytywnie wpłynie to na odbiór wizerunku firmy. Ciekawe czy z podobnymi serwisami wystartują w najbliższym czasie również inni producenci?

Nowy serwis znajdziecie pod adresem lenspire.zeiss.com

Komentarze
Przeczytaj także
Zobacz więcej z tagiem: Carl Zeiss
logo logo
Magazyny
Zamów