Akcesoria
Fotograficzne prezenty na dzień babci i dziadka. Podziel się z nimi zdjęciami pełnymi radości!
Serwis Lenspire ma służyć jako kompletne źródło informacji na temat obiektywów firmy Zeiss. Podzielona na kategorie poświęcone poszczególnym zagadnieniom, platforma oferuje porady, artykuły opisujące użycie szkieł w różnych zastosowaniach, komentarze ambasadorów marki, szczegółowe opisy szkieł, a także informacje o najnowszych wydarzeniach i produktach. Strona ma być regularnie aktualizowana o nowe treści.
“Wprowadzając platformę Lenspire wyznaczamy nowe standardy i chcemy traktować nasza grupę docelową jak swoich partnerów. Chcemy prowadzić otwarty dialog z użytkownikami” - mówi dyrektor działu marketingu firmy Zeiss, Dr. Simone Zaha.
Biorąc pod uwagę to, że w ostatnich czasach zwykłe formy promocji stają się coraz mniej efektywne, droga dotarcia do klientów upatrywana jest w właśnie w aktywizacji użytkowników. Zeiss najwyraźniej odrobił lekcję z marketingu i stara się podążać za najnowszymi trendami. Czy przyniesie to wymierne korzyści? Z pewnością pozytywnie wpłynie to na odbiór wizerunku firmy. Ciekawe czy z podobnymi serwisami wystartują w najbliższym czasie również inni producenci?
Nowy serwis znajdziecie pod adresem lenspire.zeiss.com