Plebiscyt na najlepsze produkty, akcesoria i wydarzenia roku 2009 oraz ankieta urodzinowa

Autor: Michał Sułkiewicz

6 Październik 2009
Artykuł na: 4-5 minut
Jak co roku z okazji kolejnych urodzin fotopolis.pl zapraszamy Was do wypełnienia urodzinowej ankiety czytelników oraz do wyboru najlepszych produktów i wydarzeń fotograficznych 2009 roku.

Już po raz piąty zapraszamy Was do głosowania na najlepsze produkty i wydarzenie fotograficzne 2009 roku. Mimo, że w Internecie pojawiają się klony i podróbki naszego plebiscytu, to właśnie opnia czytelników fotopolis.pl jest najważniejsza. Wasz głos to ważny sygnał dla branży fotograficznej, że warto tworzyć coraz lepsze, innowacyjne produkty i zapewniać im odpowiednią promocję prezentując ich cechy entuzjastom fotografii.

Zależy nam, aby nasz plebiscyt był jak najbardziej wiarygodny. Chcemy, aby odpowiedzi udzielali ludzie, którzy rzeczywiście znają się na rzeczy i mogą z czystym sumieniem wskazać - ich zdaniem - kandydata do tytułu produktu i wydarzenia roku 2009. Dlatego też w naszym plebiscycie nie ma nagród - nie zależy nam na głosach Waszych krewnych i znajomych oddanych tylko po to, żeby wygrać mniej lub bardziej atrakcyjną nagrodę. Interesują nas głosy osób, które mają coś do powiedzenia. Dlatego prosimy, aby Wasze głosy były przemyślane i rzeczywiście oddające przewagę w danej kategorii. Nie zawsze produkt z najwyższej półki zasługuje na wyróżnienie, nie zawsze też produkt najpopularniejszy jest najlepszy. Czasami jedno zdjęcie, jeden autor może przesądzić, że to, a nie inne wydarzenie zdobędzie nagrodę roku. Jeżeli macie wątpliwości, każda z odpowiedzi w plebiscycie jest linkiem do artykułu na fotopolis.pl przybliżającego dany produkt lub wydarzenie. Jeżeli mimo to nie chcecie udzielić odpowiedzi, w tym roku dodaliśmy punkt Nie głosuję w tej kategorii pozwalający z czystym sumieniem ominąć daną kategorię.

Kolejną nowością w tym roku jest kategoria "Akcesorium roku 2009". Dostrzegamy, że po początkowej fascynacji możliwościami aparatów cyfrowych coraz ważniejszą rolę w procesie tworzenia Waszych zdjęć ogrywają takie elementy jak oprogramowanie, karty pamięci, lampy studyjne czy torby i plecaki. Chcieliśmy, żeby producenci również takich produktów mieli okazję być wyróżnieni przez czytelników fotopolis.pl.

Jak co roku wybór produktów i wydarzeń do plebiscytu obejmuje przedział czasu między ogłoszeniem kolejnych edycji plebiscytu. W tym roku do nagrody nominowane zostały produkty i wydarzenia, których premiera miała miejsce między 6 października 2008 a 6 października 2009. Dodatkowo kierujemy się zasadą, że dany produkt musi być dostępny do testów redakcyjnych przynajmniej w wersji roboczej lub w sprzedaży w wersji finalnej. Chcemy w ten sposób uniknąć nagradzania produktów na podstawie obietnic składanych przez ich producentów. Produkty i wydarzenia, które nie spełnią tych kryteriów będą nominowane dopiero w przyszłym roku.

W plebiscycie będzie można głosować do 22 października 2009. Po głosowaniu zapraszamy do wypełnienia urodzinowej ankiety czytelników, która pomaga nam tworzyć dla Was jeszcze lepsze fotopolis.pl. Wśród osób, które wypełnią ankietę rozlosujemy fotograficzne upominki i książki (w tym publikacje wydawnictwa Galaktyka z cyklu "bez tajemnic" oraz "Radość fotografowania"), a dla pierwszych 50 osób mamy bezpłatne wejściówki na Fotopolis EXPO. Plebiscyt i ankieta powinny się wyświetlić automatycznie przy kolejnych odwiedzinach fotopolis.pl, można je także wyświetlić ręcznie, klikając te linki: plebiscyt,ankieta urodzinowa.

Wyniki ogłosimy na specjalnej gali podczas targów FotopolisEXPO. Dziękujemy za aktywny udział

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (4)