Zobacz coroczne farbowanie rzeki Chicago z okazji dnia św. Patryka

Autor: Michał Chrzanowski

19 Marzec 2018
Artykuł na: 2-3 minuty

Farbowanie rzeki Chicago na zielono to już tradycja, bez której mieszkańcy „wietrznego miasta“ nie potrafią sobie wyobrazić dnia św. Patryka. A dzięki kolejnej produkcji Chrisa Bieli możemy zobaczyć to wyjątkowe wydarzenie na filmie poklatkowym w 4K.

Coroczne farbowanie rzeki Chicago z okazji dnia św. Patryka jest tradycją, która z punku widzenia miłośników filmów poklatkowych jest bardzo atrakcyjna. Ożywające o poranku miasto, które nabiera żywego koloru to sytuacja, której nie mógł przegapić Chris Biela - filmowiec i fotograf na stałe mieszkający w Chicago. To właśnie dzięki jego hipnotyzującym produkcjom timelapse możemy poznawać tajemnice i największe wizualne sekrety tego miasta.

- „Wietrzne MIasto“ celebruje ten świąteczny dzień każdego roku, farbując na zielono rzekę Chicago - powiedział Chris Biela. - Niezwykły, kolejny super zimny poranek przyniósł pół miliona widzów na to wyjątkowe wydarzenie. Kolor przetrwał na rzece tylko kilka godzin. Materiał filmowy nakręciłem z dachu hotelu London House Chicago. To ponad 7000 zdjęć zrobionych w ciągu 4 godzin - powiedział Chris Biela.

 

Farbowanie samej rzeki z okazji dnia św. Patryka trwa około 30 minut,a kolor utrzymuje się do 5-6 godzin. Do sfilmowania tego widowiska Biela używał Canona 5D MK III i Canona 70D z obiektywami Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM i Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM

Filmy poklatkowe to jego pasja, która zrodziła się około 7 lat temu. - Metodą prób i błędów doszedłem do satysfakcjonujących rezultatów, aby moc je publikować. Uwielbiam ta dynamikę zmiany obrazu w krótkim czasie, która jest często niezauważalna „gołym okiem“ - dodał Chris Biela.

Więcej prac Chrisa Biela, w tym ciekawych time lapse’ów możecie znaleźć na jego kanale na Youtube.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25