„Puls“: destrukcyjna siła żywiołu, z którą nie chcecie się zmierzyć

Autor: Michał Chrzanowski

5 Styczeń 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Mike Olbinski z pewnością wie jak poskromić niejedną burzę. Jeżeli nie dowierzacie zobaczcie jego najnowszą produkcją „Puls“ - robi wrażenie.

Onieśmielają i zachwycają, a niekiedy również mrożą krew w żyłach. Takie są siły natury i żywioły nad, którymi człowiek po prostu nie ma kontroli. Jednak wygląda na to, że Mike Olbinski znalazł sposób jak je poskromić. Jak sam mówi o sobie jest „łowcą burz i fotografem ślubnym w jednym“, który niemal każdą wolną chwilę stara się poświęcić na pogoń za trąbami powietrznymi lub innego rodzaju anomaliami pogodowymi.

W minionym roku światu dał się poznać jako autor kilku bardzo ciekawych time-lapse’ów. Teraz jednak powrócił z kolejną wyjątkową produkcją - monochromatyczny filmem ukazującym moc nieokiełznanej natury. Tak więc usiądźcie wygodnie, ponieważ „Puls“ to time-lapse, jakiego z pewnością nigdy wcześniej nie widzieliście.

 

Bez wątpienia edycja do monochromu nadała dodatkowego wymiaru i dramaturgii. Otrzymany efekt świetnie potęguje dobrana muzyka - utwór „The Way Home“ autorstwa Tony’ego Andersona. To wszystko składa się na wyjątkowy time-lapse, który na długo zapada w pamięć.

A jeżeli chcecie zobaczyć więcej tego typu produkcji lub po prostu przyjrzeć się zdjęciom Mike’a Olbinskiego to zapraszamy do odwiedzenia jego strony mikeolbinski.com. Z pewnością znajdziecie tam wiele interesujących treści - zwłaszcza w kategorii Storm Blog.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25