„Destination DC”, czyli ludzka twarz stolicy USA

Autor: Michał Chrzanowski

2 Styczeń 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Zapewne niejednokrotnie widzieliście time-lapse’y, które prezentują uroki natury i piękno krajobrazu. Jednak film Destination DC autorstwa Daniela Dawley’a i Jayrola San Jose ze studia Swell jest zupełnie inny niż to z czym do tej pory mogliście się zetknąć.

Produkcja Destination DC w wykonaniu Daniela Dawley’a i Jayrola San Jose nie skupia się na historii oraz na zabytkowej architekturze stolicy USA. Jej bohaterami są ludzie, a to wznosi time-lapse na zupełnie wyższy poziom i pokazuje nam bijące serce Washingtonu DC.

Dwa lata temu w lipcu zaprezentowaliśmy film Northern Hospitality, który był time-laps’em w najczystszej postaci. Wtedy byliśmy bardzo zdenerwowani, jednak produkcja została bardzo dobrze przyjęta. Już wtedy mieliśmy w planach opracowanie zupełnie innego i dotąd niespotykanego projektu. W maju ubiegłego roku polecieliśmy do Washingtonu DC, by nagrać nowe materiały, a teraz z radością prezentujemy nasz ostatni projekt, Destination DC – powiedzieli członkowie studia Swell.

 

Destination DC to w kilku słowach intensywna wycieczka po stolicy Stanów i ukazanie najważniejszego elementu miasta – człowieka. Daniel Dawley i Jayrol San Jose chcieli omijać popularne turystyczne szlaki i unikać prezentowania dobrze znanych miejsc. Ich celem było stworzenie filmu, który będzie ukazywał zupełnie inne oblicze miasta. Do wykonania tego time-lapse’a korzystali głównie z zaawansowanych filmowych funkcji aparatu Sony A7s II. 

Więcej prac Daniela Dawley’a i Jayrola San Jose znajdziecie na stronie swell.tv.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25