Nagrody EISA 2010-2011 rozdane

Autor: Michal Grzegorczyk

16 Sierpień 2010
Artykuł na: 2-3 minuty
EISA, czyli Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych, jak co roku przyznało nagrody dla producentów, którzy w minionym roku wprowadzili na europejski rynek najciekawsze produkty w kilkudziesięciu kategoriach. Tradycyjnie publikujemy listę zwycięzców kategorii fotograficznych.

Oto produkty z branży fotograficznej, które zdobyły nagrody EISA 2010-2011:;

Europejski aparat: {LNK|https://www.fotopolis.pl/index.php?n=10376;Canon EOS 550D;

Europejska zaawansowana lustrzanka: Canon EOS 7D;

Europejska drukarka: Epson Stylus Pro 3880;

Europejski super-zoom: Fujifilm FinePix HS10;

Europejski obiektyw profesjonalny: Nikon AF-S Nikkor 300mm f/2,8G ED VR II;

Europejski aparat profesjonalny: Nikon D3S;

Europejski obiektyw "systemu mikro": Olympus M.Zuiko Digital ED 9-18 mm f/4-5,6;

Europejski aparat "na każdą pogodę": Olympus mju Tough-8010;

Europejski aparat multimedialny: Panasonic Lumix DMC-G2;

Europejski aparat podróżniczy: Panasonic Lumix DMC-TZ10;

Europejski zaawansowany kompakt: Samsung EX1;

Europejski obiektyw: Sigma 17-70mm f/2,8-4 DC Macro OS HSM;

Europejski kompakt: Sony Cyber-shot DSC-HX5V;

Europejski aparat "systemu mikro": Sony NEX-5;

Europejski obiektyw zoom: Tamron SP 70-300mm f/4-5,6 Di VC USD

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (9)