Nagrody EISA 2015-2016 rozdane

1

Autor: Maciej Luśtyk

17 Sierpień 2015
Artykuł na: 4-5 minut
Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych jak co roku przyznało nagrody dla producentów, którzy w minionym roku wprowadzili najciekawsze produkty na rynek europejski. Tradycyjnie publikujemy listę zwycięzców w kategoriach fotograficznych.

Jak co roku Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych wybrało najlepsze produkty z kilkudziesięciu kategorii. Oto sprzęt z branży fotograficznej, który zdobył nagrodę EISA 2015-2016:

;profejsonalna lustrzanka: Canon EOS 5DS i 5DS R;lustrzanka konsumencka premium: Canon EOS 7D Mark II;innowacja roku: DxO One;zoom do aparatów bezlusterkowych: Fujinon XF 16-55 mm f/2.8 R LM WR;konsumencki aparat bezlusterkowy: Fujifilm X-T10;kompakt premium: Leica Q;smartfon roku: LG G4;lustrzanka konsumencka: Nikon D5500;profesjonalny obiektyw do bezlusterkowców: Olympus M.Zuiko ED 40-150 mm f/2.8 PRO;konsumencki bezlusterkowiec premium: Olympus OM-D E-M5 Mark II;najlepsze połączenie funkcji foto i wideo: Panasonic Lumix DMC-G7;teleobiektyw zoom: Sigma 150-600 mm f/5-6.3 DG OS HSM SPORT;obiektyw do lustrzanek: Sigma 24 mm f/1.4 DG HSM;podróżniczy aparat kompaktowy: Sony Cyber-Shot HX90;obiektyw do bezlusterkowców: Sony FE 90 mm f/2.8 MACRO G OSS;profesjonalny aparat bezlusterkowy: Sony A7 II;obiektyw zoom do lustrzanek: Tamron SP 15-30 mm f/2.8 DI VC USD]

Więcej informacji o nagrodzonych produktach znajdziecie na stronie eisa.eu

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
3
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
22
1
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (3)