Obiektywy
Sirui 40 mm T1.8 1.33X S35 AF - niedrogi anamorficzny obiektyw z... autofokusem. Czy można chcieć więcej?
Jeżeli jesteście na tyle przywiązani do swoich aparatów, by reklamować producenta swoim ubraniem, mamy dla Was dobrą wiadomość. Canon wprowadził do sprzedaży własną kolekcję odzieży.
Któryś z producentów w końcu musiał wpaść na ten pomysł. Z okazji 30-lecia systemu EOS, angielski oddział Canona zaprezentował właśnie oficjalną linię odzieży i akcesoriów, które można nabyć w sklepie internetowym firmy. W skład pierwszej “kolekcji” wchodzą t-shirty, bluzy i swetry z nadrukami (m.in. z klasycznym logiem producenta), parasolka, czapka z daszkiem, wiatrówka, a nawet… śliniaki dla dzieci.
Oprócz tego, w sklepie znajdziemy torbę na ramię, która pomieści lustrzankowe body wraz z dwoma obiektywami, flashem, akcesoriami i rzeczami codziennego użytku oraz fotograficzny plecak, będący w stanie zmieścić aparat, 2-3 obiektywy oraz 13-calowego laptopa.
Wprowadzenie pamiątkowej linii odzieży i akcesoriów nie jest może złym pomysłem, szkoda jednak, że w tym wszystkim brakuje nieco polotu. Byłoby to jednak do przełknięcia ,gdyby nie przesadnie wysokie ceny. 30 funtów za biały t-shirt, to więcej niż zwykle musimy zapłacić za koszulki znanych marek odzieżowych, nawet za granicą. Ciekawostką jest natomiast miniaturowa replika aparatu Hansa Canon - pierwszego produkcyjnego modelu producenta.
Czy nowe przedsięwzięcie Canona będzie cieszyć się popularnością? Z pewnością wiele z tych akcesoriów fotografowanie znajdą w tym roku pod choinką. My jednak wolelibyśmy, by zamiast przeprowadzania rewolucji na rynku odzieżowym Canon skupił się na rewolucjonizowaniu swojego sprzętu tak, by było co świętować za kolejne 30 lat.
Produkty odzieżowe Canona możecie zobaczyć pod adresem store.canon.co.uk. Na razie jednak nie ma możliwości zamówienia wysyłki na terytorium Polski.