ABC fotografii mobilnej. Ten wideoporadnik pokaże, jak robić lepsze zdjęcia smartfonem

1

Autor: Maciej Luśtyk

11 Sierpień 2017
Artykuł na: 4-5 minut

Choć każde zdjęcie chcielibyśmy robić jak najlepszym sprzętem, z racji wygody większość codziennych ujęć i tak wykonujemy smartfonami, przynajmniej na początku naszej przygody z fotografią. Ale nie oznacza to, że zdjęcie te muszą być gorsze. Ten krótki poradnik pokaże Wam co robić, by każde zdjęcie było ciekawe.

Dziś trudno mieć wątpliwości co do tego, jak duży wpływ na obecną sytuację rynku fotograficznego miało pojawienie się smartfonów, których kolejne generacje oferują coraz doskonalsze moduły aparatów. I choć ciągle przez wielu uważane są one za urządzenia nie dorastające do pięt tradycyjnym aparatom, to wykonane nimi fotografie nie raz gościły już na okładkach prestiżowych magazynów. Od możliwości aparatu ważniejsze jest bowiem to, kto za nim stoi.

Niezbędne podstawy

Tak, smartfonem też jesteśmy w stanie zrobić świetne zdjęcia, o czym w dobie Instagrama nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Dlatego warto zadbać o podstawy, które pozwolą nam wycisnąć z nich maksimum możliwości. To właśnie oferuje nowy przystępny wideoporadnik firmy COOPH, który adresowany jest do osób dopiero zaczynających interesować się bardziej świadomym robieniem zdjęć.

Coś dla każdego

Filmik dotyka szeregu ważnych dla początkujących tematów - od właściwej kompozycji i ustawiania obiektów do zdjęcia, aż po pracę z modelem, manualne sterowanie ekspozycją i edycję. Choć poradnik odnosi się do fotografii mobilnej - filmik okaże się zapewne ciekawy dla wszystkich stawiających swoje pierwsze kroki na polu fotografii. To bowiem garść uniwersalnych zasad i sztuczek, które powinien znać każdy fotograf.

Więcej ciekawych wideoporadników znajdziecie na kanale COOPH w serwisie Youtube.

5
0
34
0
89
0