3,2,1… Photoshop - Adobe startuje z nową serią poradników dla początkujących

3,2,1… Photoshop - Adobe startuje z nową serią poradników dla początkujących

Youtube to prawdziwa kopalnia tutoriali i poradników, pozwalających opanować sztukę postprodukcji. Zwykle dotyczą one zaawansowanych aspektów pracy z programem, ale przecież od czegoś trzeba zacząć. Nowa seria poradników Adobe powstała właśnie z myślą o początkujących.

Opanowanie podstaw działania programów graficznych to klucz do płynnej  i swobodnej pracy w przyszłości. Dlatego zaczynając swoją przygodę z postprodukcją warto oglądać tutoriale, lub zasięgnąć porady bardziej doświadczonych użytkowników. Często może okazać się, że podczas samodzielnej nauki przeoczyliśmy jakąś prostą, ale istotną funkcję, która pozwala ułatwić cały proces.

Proste, ale przydatne

Właśnie dlatego Adobe wystartowało z nową serią poradników dla początkujących, opisujących fundamentalne aspekty pracy z programem. W serii „3,2,1… Photoshop” znajduje się obecnie 7 poradników, które zgłębiają m.in. tematy kadrowania, pracy z pędzlami, selekcji kolorów czy pracy na warstwach.

Wszystko to z przyjemną narrację ambasadorki Adobe, Julieanne Kost, która w przystępny sposób tłumaczy to, co oglądamy na ekranie. Filmy są w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów serwisu Youtube, będą zrozumiałe dla każdego.

Jeśli więc dopiero zaczynacie swoją przygodę z Photoshopem, nie zapomnijcie zapisać sobie tej playlisty. W przyszłości będą pojawiać się w niej kolejne poradniki. Wszystkie znajdziecie tutaj.

Więcej ciekawych poradników opisujących pracę z programem znajdziecie na kanale Adobe Photoshop w serwisie Youtube.

Oto zwycięzcy iPhone Photography Awards 2018. Wśród laureatów są Polacy
23 Lip 2018
Jeżeli uważacie, że smartfonem nie da się zrobić dobrego zdjęcia, to koniecznie musicie zobaczyć tegoroczną odsłonę iPhone Photography Awards, która obfituje w zapadające w pamięć kadry. Wśród laureatów konkursu znaleźli się Polacy.
0
Margaret Mitchell: „Fotografia może umożliwić opowiadanie historii, które normalnie są ukryte"
16 Lip 2018
Ponad dwadzieścia lat od sfotografowania dzieci swojej siostry, Margaret Mitchell ponownie odwiedza rodzinę z aparatem. Zadaje pytania o wpływ środowiska, w jakim przyszło nam dorastać, na nasze dalsze życie. Szkocka fotografka, działającą głównie w rejonach fotografii dokumentalnej i portretowej, jest laureatką wielu krajowych i międzynarodowych nagród, w tym Sony World Photography Awards.
0
“Zacząłem fotografować, bo bałem się zapomnieć”. Projekt Johna-Davida Richardsona to uniwersalna opowieść o dorastaniu
3 Lip 2018
- Pamiętam dzień, w którym skończyłem trzynaście lat. Obudziłem się tego ranka, spodziewając się, że w jakiś sposób zmieniłem się w mężczyznę tej nocy - mówi nam amerykański fotograf, który od dwóch lat realizuje projekt o dorastaniu chłopców z pobliskiego skateparku.
0
Majestat oceanu, zdjęcia z powietrza i nieziemskie scenerie - wyniki National Geographic Travel Photographer of the Year 2018
29 Cze 2018
Jury jednego z największych konkursów fotografii podróżniczej zaprezentowało jego tegorocznych laureatów. Zobaczcie galerię zwycięskich prac z ostatniej odsłony National Geographic Travel Photographer of the Year.
0