Kalendarz Fujifilm - edycja 2008

Autor: Marta Sinior

10 Grudzień 2007
Artykuł na: 2-3 minuty
30 listopada br. w klubie Bazaar w Warszawie odbyła się już po raz trzeci aukcja charytatywna Kalendarza przygotowanego przez firmę Fujifilm. Większość kobiet biorących udział w sesji po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej. Tak jak w poprzednich edycjach, aukcja miała charakter charytatywny, a uzyskany dochód został przekazany na konto Fundacji TVN "Nie jesteś sam".

Ideą, która od początku nam przyświecała jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom, amatorkom z całej Polski. Dzięki Kalendarzowi Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda praca i życie zawodowej modelki - powiedział Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Kalendarz Fujifilm 2008

Casting do trzeciej edycji Kalendarza FujiFilm odbył się w połowie października. Jak informują organizatorzy, większość uczestniczek po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.

Jury złożone z przedstawicieli świata mediów, mody, fotografii i sztuki z ponad 3000 uczestniczek castingu wybrało finałową 12. Modelki - amatorki zostały wystylizowane na Pin-up Girls - bohaterki amerykańskiej wyobraźni masowej lat pięćdziesiątych. W tym roku autorką zdjęć do kalendarza jest Barbara Czartoryska (Melon).

Wszystkie laureatki otrzymały cyfrowe aparaty fotograficzne Fujifilm FinePix.

Prezes Fujifilm - Andrzej Brylak podczas tegorocznej licytacji Kalendarza

Podobnie jak w latach poprzednich, Kalendarz wydany jest w limitowanej serii liczącej 1000 sztuk, którego najniższe numery nakładu wzięły udział w aukcji charytatywnej. Jak co roku dochód przeznaczony jest dla Fundacji TVN "Nie jesteś sam". W ubiegłym roku podczas licytacji udało się zebrać prawie 20 000 zł. W tym roku licytujący okazali się hojni i ubiegłoroczny wynik został pobity. Podczas aukcji zebrano 28 400 zł. Najwyższą kwotę na licytacji (6000 zł) uzyskał Kalendarz Gwiazdorski z podpisami m.in.: Dody, Nataszy Urbańskiej, Bogusława Lindy i Szymona Majewskiego. Cała suma została przekazana na sfinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z porażeniem mózgowym.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Canva przejmuje Affinity. Adobe będzie miało problem
Canva przejmuje Affinity. Adobe będzie miało problem
Znana wszystkim dobrze platforma do szybkiego projektowania graficznego przejmuje Affinity - producenta przystępnych cenowo alternatyw dla produktów z oferty Adobe. Czy to zapowiedź...
8
247 Mp - nowa średnioformatowa matryca Sony podnosi poprzeczkę w zakresie rozdzielczości
247 Mp - nowa średnioformatowa matryca Sony podnosi poprzeczkę w zakresie rozdzielczości
Myśleliście, że 150 megapikseli to przesada? Sony prezentuje nową matrycę średnioformatowa o niebotycznej rozdzielczości 247 Mp, która w niedalekiej przyszłości ma szansę trafić do...
9
Szukamy talentów - dołącz do zespołu Fotopolis!
Szukamy talentów - dołącz do zespołu Fotopolis!
Jeśli interesuje Cię film i fotografia, lubisz pisać, rozmawiać lub tworzyć treści wideo o nowinkach sprzętowych – napisz do nas! Szukamy nowych autorów i stałych współpracowników.
18
Powiązane artykuły