Zostań w domu, zamów taniej!
Nie wychodź z domu i zamów online swoje ulubione pisma 20% taniej. Skorzystaj z kodu rabatowego: czytajwdomu

Kalendarz Fujifilm - edycja 2008

0

Autor: Marta Sinior

10 Grudzień 2007
Artykuł na: 4-5 minut
30 listopada br. w klubie Bazaar w Warszawie odbyła się już po raz trzeci aukcja charytatywna Kalendarza przygotowanego przez firmę Fujifilm. Większość kobiet biorących udział w sesji po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej. Tak jak w poprzednich edycjach, aukcja miała charakter charytatywny, a uzyskany dochód został przekazany na konto Fundacji TVN "Nie jesteś sam".

Ideą, która od początku nam przyświecała jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom, amatorkom z całej Polski. Dzięki Kalendarzowi Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda praca i życie zawodowej modelki - powiedział Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Kalendarz Fujifilm 2008

Casting do trzeciej edycji Kalendarza FujiFilm odbył się w połowie października. Jak informują organizatorzy, większość uczestniczek po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.

Jury złożone z przedstawicieli świata mediów, mody, fotografii i sztuki z ponad 3000 uczestniczek castingu wybrało finałową 12. Modelki - amatorki zostały wystylizowane na Pin-up Girls - bohaterki amerykańskiej wyobraźni masowej lat pięćdziesiątych. W tym roku autorką zdjęć do kalendarza jest Barbara Czartoryska (Melon).

Wszystkie laureatki otrzymały cyfrowe aparaty fotograficzne Fujifilm FinePix.

Prezes Fujifilm - Andrzej Brylak podczas tegorocznej licytacji Kalendarza

Podobnie jak w latach poprzednich, Kalendarz wydany jest w limitowanej serii liczącej 1000 sztuk, którego najniższe numery nakładu wzięły udział w aukcji charytatywnej. Jak co roku dochód przeznaczony jest dla Fundacji TVN "Nie jesteś sam". W ubiegłym roku podczas licytacji udało się zebrać prawie 20 000 zł. W tym roku licytujący okazali się hojni i ubiegłoroczny wynik został pobity. Podczas aukcji zebrano 28 400 zł. Najwyższą kwotę na licytacji (6000 zł) uzyskał Kalendarz Gwiazdorski z podpisami m.in.: Dody, Nataszy Urbańskiej, Bogusława Lindy i Szymona Majewskiego. Cała suma została przekazana na sfinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z porażeniem mózgowym.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Visual Crafters - LAF AM i Masik Production łączą siły
Visual Crafters - LAF AM i Masik Production łączą siły
Na polskim rynku agencyjno-produkcyjnym dochodzi do ciekawej fuzji. Od teraz LAF AM i Masik Production bedą działać pod wspólnym szyldem Visual Crafters, który ma być...
3
0
Koniec Photokiny. Słynne targi fotograficzne zawieszone do odwołania
Koniec Photokiny. Słynne targi fotograficzne zawieszone do odwołania
Organizatorzy poinformowali o bezterminowym zawieszeniu targów sprzętu foto i wideo Photokina w Kolonii. Powód: "spadki na rynku obrazowania”.
33
1
Fotoreporter raniony przez policję będzie żądał milionowego odszkodowania
Fotoreporter raniony przez policję będzie żądał milionowego odszkodowania
Zdjęcie ranionego fotoreportera Tygodnika Solidarność Tomasza Gutrego 11 listopada 2020 roku błyskawicznie obiegło wszystkie media. Postrzelony fotograf będzie domagać...
111
0
Powiązane artykuły