Fotograficzna publikacja roku

Autor: Redakcja Fotopolis

19 Styczeń 2024
Artykuł na: 23-28 minut

Już 19 rok z rzędu tworzycie z nami ranking najlepszych produktów fotograficznych na polskim rynku. Oto jakie aparaty, obiektywy, akcesoria i wydarzenia uznaliście za najlepsze w tegorocznym plebiscycie! Sprawdźcie, kto został laureatem najważniejszych branżowych nagród w Polsce.

Fotograficzna publikacja roku 2023

Miejsce I - „The World is Where You Stop”, Tomasz Tomaszewski - 13,5% głosów

Najnowsza pozycja wydawnictwa Blow Up Press podsumowuje 40 lat pracy twórczej mistrza polskiej fotografii Tomasza Tomaszewskiego. To krytyczne spojrzenie na naszą rzeczywistość, zamknięte w 150 wielkoformatowych fotografiach. [Czytaj więcej]

Miejsce II - "Na freelansie. Polska lat 70.", Chris Niedenthal - 13% głosów

Chris Niedenthal zaczął przyjeżdżać z Londynu do Polski jako nastolatek, ciekawy kraju, skąd pochodzili jego rodzice. Z czasem na stałe zamieszkał w Warszawie. Wszystkie zdjęcia w tym albumie pochodzą z lat 70. Większość publikowana jest po raz pierwszy. To zbiór obrazów ojczyzny z wyboru, którą Niedenthal dopiero poznawał, a zarazem wgląd w proces kształtowania się jego reporterskiego stylu. [Czytaj więcej]

Miejsce III  - “Inny [nie] obcy”, Arkadiusz Gola - 12% głosów

Arkadiusz Gola od ponad 30 lat fotografuje społeczność śląskich Romów. Efekty jego poszukiwań możemy oglądać w najnowszym obszernym antropologicznym projekcie „Inny [nie] obcy”. [Czytaj więcej]

Spis treści

Następna

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (3)