Znamy ceny jubileuszowych edycji sprzętu Nikona

Autor: Maciej Luśtyk

16 Czerwiec 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Na początku kwietnia producent zaprezentował jubileuszową kolekcję aparatów, obiektywów i akcesoriów, które trafiają na rynek z okazji 100-lecia istnienia firmy. Właśnie poznaliśmy ich ceny.

Pokazana niedawno kolekcjonerska seria Nikon 100th Anniversary została przygotowana z okazji 100 lat obecności firmy na rynku. W jej skład wchodzą między innymi limitowane edycje lustrzanek Nikon D5 i D500, specjalny zestaw obiektywów, lornetki oraz zestawy pamiątkowych akcesoriów, wśród których znajdziemy kryształowy model aparatu Nikon 1, miniaturę modelu Nikon F, kolekcję przypinek oraz luksusowe paski do do aparatów.

Gdy producent zaprezentował limitowane edycje sprzętu, wiedzieliśmy, że na pewno będziemy musieli liczyć się ze znacznie wyższą ceną niż w przypadku zwykłych modeli. Dziś wiemy już o ile. Nikon właśnie udostępnił oficjalny cennik i poinformował o możliwości składania na niego zamówień. Poniżej znajdziecie listę jubileuszowych akcesoriów wraz z cenami w euro.

Ceny zestawów jubileuszowych:

  • Nikon D5 (body) - 9 399 euro
  • Nikon D500 (body) - 3 199 euro
  • Zestaw 3 zoomów - 9 399 euro
  • Nikkor 70-200 mm f/2.8E FL ED VR - 4 399 euro
  • Krzystałowy Nikon 1 -  1 500 euro
  • Miniatura modelu Nikon F - 149 euro
  • Kolekcja pinów - 269 dolarów (brak informacji o cenie w euro)
  • Pasek do aparatu - 109 euro

Szczegółowe informacje na temat zawartości zestawów specjalnych znajdziecie na oficjalnej jubileuszowej stronie producenta. Na polskiej wersji serwisu znajdziemy informacje, że zamówienia  można składać do 31 sierpnia, niestety na razie nie znamy szczegółowych polskich cen gdyż w sklepie internetowym, do którego odnosi zakładka “Kup Teraz” jubileuszowych produktów jeszcze nie ma. Najpewniej jednak zmieni się to w ciągu najbliższych dni.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem nikon.pl. Jednocześnie przypominamy, że wspomnianą kolekcję pinów możecie wygrać w specjalnym konkursie, który organizujemy wspólnie z firmą Nikon.

 

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (1)