Benro RedDog R1 to 3-osiowy gimbal, który może namieszać na rynku

Benro RedDog R1 to 3-osiowy gimbal, który może namieszać na rynku

3-osiowa stabilizacja, ruchomy uchwyt umożliwiający pracę w dwóch trybach, trzy możliwości śledzenia obiektu w ruchu oraz funkcjonalna aplikacja mobilna - to najważniejsze cechy RedDog R1 premierowego gimbala w ofercie Benro.

Firma Benro postanowiła podbić zupełnie nowy dla siebie segment. Do tej pory znana z produkcji akcesoriów fotograficznych i filmowych (głównie statywów, toreb i plecaków) zaprezentowała zmotoryzowany gimbal RedDog R1, który ma szansę podbić segment stabilizatorów projektowanych z myślą o bardziej zaawansowanych filmowcach.

- Przygotuj się na precyzyjną stabilizację dzięki Red Dog R1. Idealny do aparatów fotograficznych o wadze do 1,3 kg model R1 oferuje obróbkę CNC z innowacyjną konstrukcją. To idealne narzędzie do zwiększenia wartości Twojej produkcji - podkreśla producent.

 

RedDog R1 to 3-osiowy gimbal z obrotowym uchwytem (dwa tryby pracy: pionowy i przenośny), na który zamocujemy zestaw o łącznej wadze 1.3 kg. Tak więc będą to raczej bezlusterkowce, a nie pełnoklatkowe lustrzanki. Udźwig nie należy więc do zalet tego modelu. Jednak inne funkcje można już uznać za spore atuty. Są to między innymi: możliwość 12-godzinnej pracy na jednym ładowaniu akumulatora, obrabiany maszynowo korpus o zwiększonej odporności, mocowanie statywowe o gwincie 1/4". Do tego urządzenie zostało skalibrowane i zaktualizowane za pomocą aplikacji mobilnej Benro RedDog, dzięki której tablet lub smartfon zadziała jako pilot zdalnego sterowania. Poza tym przycisk na sylikonowym uchwycie pozwala na szybkie przełączenie pomiędzy trybami pracy, dzięki czemu dostosujemy funkcjonalność gimbala do różnych ujęć. Podczas filmowania będziemy mogli skorzystać z trzech możliwości śledzenia obiektu: Universal Follow, Locked-Down i Horizontal Follow.

Gimbal RedDog R1 jest już dostępny w sprzedaży w cenie 399 dolarów. Po więcej informacji o tym, jak i innych produktach odsyłamy na stronę Benro.

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

słowa kluczowe:
Komentarze
Polecane artykuły
Sony A9 i FE 400 mm f/2.8 GM OSS - jak radzą sobie w wymagającej fotografii sportowej?
21 Sty 2019
Topowy korpus systemu E pretenduje do miana najlepszego reporterskiego aparatu na rynku. Wraz z niezbędnym w fotografii sportowej obiektywem 400 mm f/2.8 tworzy obecnie najlżejszy tego typu pełnoklatkowy zestaw na rynku. Zobaczcie, jak poradził sobie w wymagających warunkach.
2
SanDisk Extreme Portable SSD - test dysku SSD
18 Sty 2019
Wytrzymały, pojemny i szybki a do tego naprawdę mały. Najnowszy dysk przenośny SSD SanDisk to jedno z najciekawszych rozwiązań tego typu na rynku. Sprawdziliśmy, jak spisuje się w praktyce!
0
Tokina FíRIN 20 mm f/2 FE AF - zdjęcia przykładowe
8 Sty 2019
Zaawansowana optyka z wyrazistym i kontrastowym obrazem oraz ultraszybki autofokus współpracujący z systemem Sony Fast Hybrid AF - to główne cechy Tokiny FíRIN 20 mm f/2 FE AF. Zobaczcie, jak stałka poradziła sobie w praktyce.
0
Tamron SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 - test obiektywu
31 Gru 2018
Dziś sprawdzamy czy druga odsłona Tamrona SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 to krok w dobrą stronę i faktyczny konkurent systemowych odpowiedników. Producent zapewnia, ze zmiany są zauważalne, a my przyglądamy się im bliżej.
1