Photo Plus Learning Lens - darmowe kursy fotografii online

Autor: Maciej Luśtyk

4 Sierpień 2021
Artykuł na: 2-3 minuty

Organizatorzy amerykańskich targów Photo Plus wystartowali z platformą Learning Lens, dzięki której będziemy mogli zgłębiać najprzeróżniejsze tajniki fotografii i filmowania. A wszystko bezpłatnie.

Nowojorskie targi fotograficzne Photo Plus są największym tego typu wydarzeniem w USA. I choć ze względu na pandemię ostatnia edycja nie odbyła się w formie fizycznej, a organizatorzy już kilka lat temu uszczuplili je o sekcję edukacyjną, nie oznacza to, że zupełnie zapomnieli o osobach, które szukają porad i inspiracji. Photo Plus właśnie wystartowała z platformą Learning Lens, na której zainteresowania otrzymają dostęp do „wszystkiego co fotografowie mogliby chcieć się nauczyć, zupełnie za darmo”.

Photo Plus Learning Lens obiecuje bezpłatny dostęp do bogatej biblioteki kursów i poradników związanych z fotografią

Na chwilę obecną otrzymujemy dostęp do kilkudziesięciu prezentacji i wykładów, dotyczących szerokiego spektrum zagadnień - od fotografii mobilnej, przez marketing aż po skomplikowane akcje w Photoshopie. Łącznie kilkaset godzin materiałów, których baza stale będzie rozbudowywana. W serwisie organizowane są także wydarzenia na żywo.

Aby skorzystać, wystarczy się zarejestrować

Aby otrzymać dostęp do lekcji, należy zapisać się na darmową subskrypcję. Rodzi to pewne obawy o to, czy organizatorzy nie będą zamierzali w przyszłości wprowadzić opłat, ale wygląda to po prostu na sposób rejestracji użytkowników wynikający, z takiego a nie innego systemu. Dodatkowo twórcy podkreślają fakt darmowego dostępu w sekcji FAQ.

Jeśli więc zamierzaliście wydać pieniądze na warsztaty online, sprawdźcie najpierw czy lekcji na podobny temat nie oferuje platforma Learning Lens.

Więcej informacji znajdziecie na stronie photoplus.plus.

Odkryj tajemnice koloru, by robić jeszcze lepsze zdjęcia
Odkryj tajemnice koloru, by robić jeszcze lepsze zdjęcia
Czy wiesz jak na widza oddziałuje kolor? Podpowiadamy, jak tworzyć mocne ujęcia wykorzystując zasady dobierania barw.
26
Jak działa soczewka asferyczna?
Jak działa soczewka asferyczna?
O soczewkach asferycznych słyszycie przy niemal każdej premierze obiektywu. Czy jednak wiecie jak działa? Zobaczcie w jaki sposób wpływa na jakość obrazu i jak jej...
7
Fotografia miejska - 5 wskazówek jak uchwycić energię metropolii
Fotografia miejska - 5 wskazówek jak uchwycić energię metropolii
Jak przygotować się na fotograficzne miejskie łowy? Jak wybrać i jak ustawić aparat by nie stracić żadnej klatki? Gdzie szukać ciekawych ujęć i jak komponować kadry? Odpowiedzi na te i inne...
9