Spracowane ręce, czyli zgłębiane tematu w fotografii podróżniczej. Wideoporady Bryana Petersona 2, cz.2

Autor:

18 Grudzień 2017
Artykuł na: minutę

Zapraszamy do drugiego odcinka wideoporadników Szkoły Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona. Tym razem fotograf bierze na warsztat kwestię fotografii tematycznej i zgłębiana poszczególnych motywów.

W tym tygodniu Bryan Peterson wybiera się na wielkie targowisko Chandni Chow w sąsiedztwie indyjskiego Delhi, gdzie na przykładzie fotografii spracowanych dłoni mechanika pokazuje nam, że w fotografii podróżniczej detal jest tak samo ważny, jak szerokie kadry czy portrety. Zapraszamy do oglądania.

 

 

Bryan Peterson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na internetowe kursy kreatywnej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii, podczas których będą mogli zgłębić m.in. zagadnienia dotyczące fotografii portretowej, zdjęć makro, pracy z lampą błyskową czy też kreatywnej kontroli ekspozycji.

Do 23 grudnia możecie skorzystać ze świątecznego rabatu, w ramach którego kursy można wykupić taniej o 15%.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem ppsop.com.

Szkoła Perfekcyjnej Fotografii - Uczymy świadomej fotografii

 

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (3)