Dlaczego zawsze warto mieć przy sobie aparat? Wideoporady Bryana Petersona 2, cz. 5

22 Sty 2018
Dlaczego zawsze warto mieć przy sobie aparat? Wideoporady Bryana Petersona 2, cz. 5

Zapraszamy do piątego odcinka porad fotograficznych Bryana Petersona, w którym fotograf tłumaczy dlaczego warto mieć przy sobie aparat, nawet gdy wydaje się nam, że na swojej drodze nie napotkamy niczego spektakularnego.

Bryan Peterson kolejny raz odwiedza Hong Kong, podejmując temat fotografii ulicznej oraz odnajdywania okazji fotograficznych w niespodziewanych miejscach. Jednocześnie, na podstawie prostych przykładów stara się udowodnić, że niezależnie od sytuacji zawsze warto mieć przy sobie aparat fotograficzny.

Szkoła Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona

Fotograf serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na internetowe kursy świadomej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii, podczas których będą mogli zgłębić m.in. zagadnienia dotyczące fotografii portretowej, zdjęć makro, pracy z lampą błyskową czy też kreatywnej kontroli ekspozycji.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem ppsop.com.

1
0
2
1