Dobór przysłony, a wygląd zdjęcia. Wideoporady Bryana Petersona 2, cz. 4

8 Sty 2018
Dobór przysłony, a wygląd zdjęcia. Wideoporady Bryana Petersona 2, cz. 4

Zapraszamy do czwartego odcinka fotograficznych porad Bryana Petersona. Tym razem fotograf doradza na temat tego, jakich wartości przysłony używać, by wydobyć i zaakcentować fotografowane obiekty.

W tym tygodniu Bryan Peterson odwiedza ulice Hong Kongu, gdzie na przykładzie ciekawej sklepowej wystawy demonstruje jak duży wpływ na wygląd zdjęcia ma dobór odpowiedniej przysłony, a co za tym idzie - głębi ostrości. To także przykład tego, że kreatywność pozwala zrobić ciekawie wyglądającej fotografii niezależnie od warunków.

Fotograf serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na internetowe kursy kreatywnej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii, podczas których będą mogli zgłębić m.in. zagadnienia dotyczące fotografii portretowej, zdjęć makro, pracy z lampą błyskową czy też kreatywnej kontroli ekspozycji.

Z okazji Nowego Roku, do 18 stycznia możecie skorzystać ze specjalnego rabatu, w ramach którego kursy można wykupić taniej o 18%.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem polish.ppsop.com.

0
0
Young Poland 2019 - oto najlepsze zdjęcia młodych polskich fotografów z konkursu Grand Press Photo
17 Maj 2019
Young Poland to specjalna sekcja konkursu GPP, kierowana do twórców, którzy nie ukończyli jeszcze 26 roku życia. Zobaczcie, jakie zdjęcie podbiły w tym roku serca jurorów.
2
Poznaliśmy laureatów Grand Press Photo 2019. Zobacz najlepsze polskie zdjęcia prasowe minionego roku
16 Maj 2019
Tegoroczna edycja najważniejszego polskiego konkursu fotografii prasowej Grand Press Photo dobiegła końca. Oto najlepsze zdjęcia polskich fotoreporterów.
8