Dobór przysłony, a wygląd zdjęcia. Wideoporady Bryana Petersona 2, cz. 4

8 Sty 2018
Dobór przysłony, a wygląd zdjęcia. Wideoporady Bryana Petersona 2, cz. 4

Zapraszamy do czwartego odcinka fotograficznych porad Bryana Petersona. Tym razem fotograf doradza na temat tego, jakich wartości przysłony używać, by wydobyć i zaakcentować fotografowane obiekty.

W tym tygodniu Bryan Peterson odwiedza ulice Hong Kongu, gdzie na przykładzie ciekawej sklepowej wystawy demonstruje jak duży wpływ na wygląd zdjęcia ma dobór odpowiedniej przysłony, a co za tym idzie - głębi ostrości. To także przykład tego, że kreatywność pozwala zrobić ciekawie wyglądającej fotografii niezależnie od warunków.

Fotograf serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na internetowe kursy kreatywnej fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii, podczas których będą mogli zgłębić m.in. zagadnienia dotyczące fotografii portretowej, zdjęć makro, pracy z lampą błyskową czy też kreatywnej kontroli ekspozycji.

Z okazji Nowego Roku, do 18 stycznia możecie skorzystać ze specjalnego rabatu, w ramach którego kursy można wykupić taniej o 18%.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem polish.ppsop.com.

1
0
2
1