Szukasz obiektywu? Poznaj interaktywną wyszukiwarkę Canon

0
Michał Chrzanowski
27 Październik 2015
Artykuł na: 6-9 minut
Jesteś użytkownikiem lustrzanki Canon i planujesz zakup nowego obiektywu? A może po prostu szukasz szkła do konkretnych zastosowań i nie możesz się zdecydować? Niezależnie od motywacji, dostępne jest rozwiązanie, które pomoże dobrać odpowiedni obiektyw – interaktywna wyszukiwarka, która krok po kroku doprowadzi Cię do celu.
Gdy wejdziesz na stronę canon.pl zyskasz dostęp do interaktywnego narzędzia służącego do wyboru obiektywów. Dzięki przygotowanym rekomendacjom z łatwością można dobrać optymalne rozwiązanie do fotografii makro, reporterskiej, portretów, krajobrazów, a także uniwersalnych zastosowań na co dzień. Polecane produkty wybierane są z pełnej gamy obiektywów Canon, a wyniki wyszukiwania można filtrować według trafności lub ceny.

Wyszukiwanie może odbywać się na kilka sposobów. Jednak zawsze w pierwszym kroku należy wybrać model aparatu.
Zobacz wszystkie zdjęcia (1)

Na tej podstawie wyświetlona zostanie lista wszystkich obiektywów kompatybilnych z wybranym body.

Jeśli mamy bardziej precyzyjne wymagania, wystarczy przejść do kolejnych etapów, klikając przycisk dalej. Wyświetlane w następnych zakładkach pytania-podpowiedzi coraz bardziej zawężają zakres wyszukiwania i tym samym z każdym krokiem lista rekomendowanych obiektywów jest lepiej dopasowana do zdefiniowanych potrzeb.

Na przykład poszukując obiektywu do fotografowania otoczenia, najlepiej wybrać kategorię „miejsca”, a w kolejnym kroku zawęzić wyniki określając, czy w obszarze naszych zainteresowań jest fotografia krajobrazowa, budynki i wnętrza czy może podróże.
Zobacz wszystkie zdjęcia (1)

W zależności od wybranej opcji, w kolejnych etapach pojawią się pytania, dzięki którym lista finalnie zaproponowanych obiektywów na pewno spełni oczekiwania użytkownika.
Zobacz wszystkie zdjęcia (1)

Zobacz wszystkie zdjęcia (1)

Odpowiadając na wszystkie pytania pomocnicze, wyświetlona zostanie lista obiektywów spełniających wybrane kryteria.
Zobacz wszystkie zdjęcia (1)

Co jeszcze warto wiedzieć?
Korzystając z interaktywnej wyszukiwarki, wyświetlane wyniki można sortować wg dwóch kryteriów: adekwatności, czyli najlepszego dopasowania, oraz ceny (malejąco i rosnąco). Dzięki intuicyjnym elementom graficznym z łatwością zidentyfikujemy przedział cenowy.

Poznaj obiektywy Canon
Produkcja wymiennych obiektów EF rozpoczęła się w 1987 roku w fabryce Utsunomiya, a premiera zbiegła się z prezentacją systemu EOS. Od tego czasu światowe zapotrzebowanie na produkty serii EOS i obiektywy EF stale rośnie. W lipcu br. liczba wyprodukowanych obiektywów Canon EF przekroczyła 110 mln.

Obecnie seria obiektywów EF liczy 71 modeli, w tym produkty EF Cinema dedykowane dla branży filmowej. Canon nadal pracuje nad rozwojem technologii obrazowania, aby zaoferować niezawodne aparaty i obiektywy, które wykorzystywane są do realizacji projektów fotograficznych i filmowych. W portfolio firmy dostępne są rozwiązania zarówno dla początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników, jak i profesjonalistów.

Od wielu lat Canon narzuca tempo rozwoju przemysłu związanego z przetwarzaniem obrazu, prezentując wiele innowacyjnych technologii. Wśród nich są m.in. wykorzystywany w obiektywach silnik ultradźwiękowy (USM), stabilizator obrazu (IS) czy wielowarstwowe dyfrakcyjne elementy optyczne (DO) i powłoka SWC (Subwavelength Structure Coating), która przeciwdziała odbiciom minimalizując efekty ducha i flary.

Sprawdź także inne interaktywne narzędzia Canon: wyszukiwarka aparatów i wyszukiwarka drukarek.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Canon Polska.

Nie wiesz jaki film wybrać? Strona Filmtypes rozwieje twoje wątpliwości
Nie wiesz jaki film wybrać? Strona Filmtypes rozwieje twoje wątpliwości
Na początku przygody z fotografią analogową zorientowanie się w dostępnych materiałach i ich właściwościach może przysporzyć bólu głowy. Z pomocą przychodzi nowa...
61
0
62
0
3
0