Wasztaty z Tomaszem Tomaszewskim i Sony A7 - relacja z Warszawy

Wasztaty z Tomaszem Tomaszewskim i Sony A7 - relacja z Warszawy
Pierwsze spotkanie z Tomaszem Tomaszewskim i Sony A7 za nami. Nasi czytelnicy stawili się niezawodnie w pełnym składzie, a czekał na nich spory wybór pełnoklatkowych alf, dużo optyki i inspirujące wskazówki Tomasza Tomaszewskiego. Zobaczcie krótką relację i zapisujcie się na kolejne spotkania w Słubicach i Gdańsku! Dodaliśmy klip wideo z wydarzenia!
Spotkanie odbyło się w dobrze wszystkim znanych wnętrzach Starej Galerii ZPAF. Po krótkim wykładzie sprzętowym i inspirującej prelekcji Tomasza Tomaszewskiego, uczestnicy wyruszyli na fotograficzny spacer uliczkami warszawskiej Starówki. Każdy miał do dyspozycji aparat na około 40 minut i trzeba przyznać, że ten czas czytelnicy doskonale wykorzystali. Na zakończenie Tomasz Tomaszewski omawiał wybrane zdjęcia i dla wielu ta część spotkania była najważniejsza. Uczestnicy mieli do dyspozycji tablety Xperia, na których można było spokojnie wybrać zdjęcia oraz drukarkę Epsona.

Zobacz wszystkie zdjęcia (8)

Oczywiście spotkanie pozwoliło poznać wszystkim doskonale system pełnoklatkowych aparatów Sony. Poza kilkunastoma A-siódemkami, do dyspozycji uczestników pozostało ponad 20 obiektywów, w tym tak ciekawe szkła jak 35 mm f/1.4, 28-135 mm f/4.0 czy 70-200 mm f/4.0. A niezawodny Sony Foto Team odpowiadał na najtrudniejsze techniczne pytania.

Kolejne spotkanie już w najbliższą niedzielę, 5 lipca w Słubicach i w sobotę, 11 lipca w Gdańsku, zapraszamy do rejestracji:
Słubice 10-14 - ok 10 wolnych miejsc,
Słubice 15-19 - pojedyncze wolne miejsca,
Gdańsk 10-14 - pojedyncze wolne miejsca,
Gdańsk 15-19 - ok 10 wolnych miejsc.

Zapisy prowadzone są na podstronie: roadshow2015.fotopolis.pl.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego klipu z wydarzenia:
3
1
2
5